החניון במרכז שרונה
החניון במרכז שרונה

60 שקלים לשעה: זה הסכום שגובה החניון היחיד בסביבת לשכת התעסוקה

תעריף החניה בחניון במרכז שרונה קפץ מ-15 ל-60 שקלים לשעה. במרכז נמצאים משרדים ממשלתיים כמו משרדי מס הכנסה, הוצאה לפועל ולשכת התעסוקה. בחברה שמתפעלת את החניון מבטיחים: "זה זמני"

פורסם בתאריך: 16.5.19 14:06

60 שקלים לשעה – זהו הסכום שגובה חניון שרונה בכפר סבא – בצומת רעננה דרום, סכום שגורם ללא מעט כעס ותלונות בקרב תושבי רעננה וכפר סבא, המשתמשים בשירותיו. במרכז נמצאים מספר בתי עסק, בהם הסופר "קשת טעמים" ומכון הכושר "פרופיט". כמו כן, מספר מרפאות ומשרדים ממשלתיים, ביניהם לשכת התעסוקה ומשרדי מס הכנסה. תעריף החניה במקום הוא 60 שקלים לכל שעה, ו-15 שקלים לכל רבע שעה. הקונים בסופר "קשת טעמים", בסכום שעולה על 50 שקלים, יכולים לחנות חינם שלוש שעות.

"הם גובים 60 שקלים, זה מטורף. עד לא מזמן זה היה 15 שקל שזה סכום הגיוני", אומרת תושבת רעננה, "זה נראה לי מטורף לדרוש כל כך הרבה כסף מאנשים, ובפרט אנשים כמוני שבאים לחתום אבטלה בלשכת התעסוקה".

חשבונית מחניון שרונה. קרדיט: פרטי

חשבונית מחניון שרונה. קרדיט: פרטי

"מדובר בחניון של מרכז מסחרי שאין בו חנויות למעט סופר 'קשת טעמים'", אומרת תושבת אחרת, "יש בו משרדים ממשלתיים כמו לשכת התעסוקה והוצאה לפועל. אין שום סיכוי למצוא חניה מסביב למרכז כי הוא נמצא ממש באמצע הכביש בלי רחובות מסביב. אנשים שמגיעים כל שבוע לחתום אבטלה צריכים לשלם סכום לא מבוטל של כסף. 60 שקל לשעה זה מחיר מופקע ומוגזם זו ממש גניבה. אם במקרה מישהו רוצה לקנות בסופר כדי לא לשלם אז הוא מחויב לקנות בלפחות 50 שקלים, זה בזיון וחבל שאף אחד לא מפקח על זה".

בחברה מספרים כי המחיר לשימוש בחניון עלה רק לפני כשבועיים, כאשר לפני העלייה עמד על 15 שקלים לשעה. כמו כן, בחברה מציינים כי מספר החניות הצטמצם בעקבות התחלת עבודות בנייה ושיפוצים במרכז שרונה כפר סבא, שגרמו לצמצום זמני של מספר החניות התת קרקעיות, וכי המצב עתיד להשתנות כאשר מספר החניות יגדל בשנים הקרובות לאחר השלמת תכניות הבנייה במרכז, ובעקבות כך המחיר צפוי לרדת.

ממרכז שרונה כפר סבא נמסר בתגובה: "החברה החלה בהכנות לבנייה ופיתוח במגרש ועקב צמצום מקומות החניה במהלך הבניה המתוכננת, הוחלט לסגור את החניון למזדמנים. למרות זאת החברה מאשרת שימוש מועט למזדמנים. יש לציין כי החלופה לפעולה זאת היא סגירת החניון למזדמנים באופן מוחלט והפיכתו לחניון למנויים בלבד ומכך רצינו להימנע. כמו כן השינוי זמני עד להכשרתו של חניון גדול במקום, אשר ישמש לרווחת כלל המשתמשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בולשיט מס הכנסה נמצא שם ואין דרך אחרת להגיע אליו תסגור את המרכז המסחרי ותעביר את מס הכנסה בחזרה לעיר אף אחד לא יגיע למרכז הזה גם אחרי שיפוץ

  2. טלי

    זה גם החניון היחיד למבקרים בתחנת המשטרה היחידה באיזור. תעריף הזוי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין שלקונים בקשת טעמים אין בעיה של חניה.
    אבל ממש צריך שירותים ממשלתיים יש בעיה ואין מקומות.
    בושה שאותם משרדי ממשלה לא עושים דבר.
    חבל שכותב הכתבה לא ביקש את תגובת ביטוח לאומי ונציבות מס הכנסה לנושא.

  4. ליאת

    חבל שמשרדי הממשלה לא יכולים לעשות הנחה למי שבא לקבל שירות. ולמה הסופר לוקח בלעדיות על החניון, ואם אדם לא רוצה לקנות בסטפר מטעמי דת? סופר שפתוח בשבת ללא הכשרים על מוצרים ואולי גם שיווק בשרים לא כשרים….בושה למדינה ולשירותיה

  5. רעיה

    אפילו אין שילוט על המחירים!! עוברת על האשראי וראוה סכום של 120 ש"ח!! לחברה אפילו אין טלפון לקבלת שיחות! אשמח להתלונן

  6. אני

    שערוריה! כיצד עיריית כפר סבא מאפשרת מחירים כאלה? גם אני נעקצתי הבוקר , ושילמתי כי לא הייתה לי ברירה!

  7. סינדי

    בושה וחרפה! עקיצה באור יום!
    חובה לפנות לתלונות הציבור!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר