קאנטרי גלי השרון. צילום עזרא לוי
קאנטרי גלי השרון. צילום עזרא לוי

במחיר סמלי: העירייה וקאנטרי גלי השרון מזמינים אתכם לשבור את השרב בבריכה

הבריכה תהייה פתוחה בערבים הקרובים בעלות כניסה סמלית של 20 שקלים לילד ו-30 למבוגר. יו"ר דירקטוריון הקאנטרי אורן כהן: "קורא לתושבים לחגוג בבריכה ולא בהדלקת מדורה"

פורסם בתאריך: 21.5.19 15:36

עיריית כפר סבא וקאנטרי גלי השרון מזמינים את תושבי העיר להשתמש בבריכה בקאנטרי, בשלושת הימים הקרובים, במחיר סמלי של 20 שקלים לילדים ו-30 שקלים למבוגרים. "לאור התחזית המטאורולוגית, שקבעה כי בימים הקרובים צפוי מזג אוויר קיצוני ועומס חום ניכר, דבר שעלול לגרום להתלקחות שריפות, יזמה העירייה בשיתוף עם קאנטרי גלי השרון חלופה למדורות ל"ג בעומר", מסרה העירייה, "תושבי העיר, ילדים והורים כאחד מוזמנים להגיע לקאנטרי ולחגוג את החג ברוח אחרת – להחליף את המדורות ברחצה לילית בבריכה".

הבריכה תהייה פתוחה החל מהיום (ג') ועד יום חמישי, בשעות 22:00-17:00, כאמור בעלות כניסה סמלית של 20 שקלים לילד ו-30 שקלים למבוגר.

יו"ר דירקטוריון גלי השרון, חבר המועצה, אורן כהן: "עומס החום הצפוי בימים הקרובים הינו סכנה של ממש בכל הקשור להדלקת מדורות ועל כן החליטה עיריית כפר סבא, בשיתוף קאנטרי גלי השרון, לקרוא לתושבים לקיים את פעילות החג בבריכה ולא בהדלקת מדורה. אני מזמין את התושבים ליהנות מרחצה קרירה בבריכה ולהימנע מזיהום הסביבה והתלקחות מיותרת של שריפות מסכנות חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר