רוני דלומי והראל סקעת בקונצרט הסיום של פסטיבל נושפים. צילום רמי זרינגר
רוני דלומי והראל סקעת בקונצרט הסיום של פסטיבל נושפים. צילום רמי זרינגר

סקעת, דלומי וזיקוקי דינור: אלפים בקונצרט הסיום של פסטיבל נושפים

את המופע הנחה ליאון רוזנברג, והשתתפה בו התזמורת הייצוגית של הקונסרבטוריון המקומי עם מאות נגנים מרחבי הארץ

פורסם בתאריך: 22.5.19 18:19

אלפי תושבים צפו אתמול, בכיכר העיר, במופע הסיום של פסטיבל נושפים ה-30 בכפר סבא. את המופע הנחה השחקן ליאון רוזנברג, והשתתפו בו התזמורת הייצוגית של קונסרבטוריון כפר סבא עם מאות נגנים מכל רחבי הארץ, הרכבים מוזיקליים ורקדני מחול מהקונסרבטוריון, בניצוחם של עפר עין-הבר, יאיר משיח וניר נחום. במהלך הערב הופיעו הזמרים הראל סקעת ורוני דלומי, וגם חברי ההרכב די גאסן טריו גל קליין, ינוש הורויץ ודניאל מור. בסיום הערב התקיים מופע זיקוקי דינור. בתחילת הערב הזמין ראש העירייה רפי סער לבמה את שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין, וסיפר על תערוכה של יצירותיו של הדר המתקיימת בימים אלה בהיכל התרבות.

הפסטיבל התקיים לאורך ארבעה ימים, וניגנו בו תלמידי העיר, נגנים ולהקות מקומיות ועשרות נגנים ותזמורות מרחבי הארץ. הפסטיבל נפתח ביום שישי בקונצרט בהיכל התרבות בהשתתפות תזמורת כלי קשת ייצוגית מהקונסרבטוריון בכפר סבא, התזמורת הקאמרית כפר סבא ואנסמבל הנשיפה כפר סבא. זמרת אורחת היתה ריקי גל. ביום ראשון התקיימו הפנינג מוזיקלי לכל המשפחה והופעה של להקת התקווה 6. ביום שני התקיימו מרתון של הרכבי ביג בנד באודיטוריום כפר סבא, קונצרט מוסבר של תזמורת הנשיפה הקהילתית והופעה של תזמורת הג'אז הישראלית עם יוני רכטר. אתמול, יום שלישי, התקיים כאמור קונצרט הסיום החגיגי.

סער: "התרגשתי לפגוש אלפי תושבים, שהגיעו כדי להקשיב ולראות מופעים איכותיים, שהתקיימו ללא עלות, ושמחתי לקבל את התגובות הנרגשות לפסטיבל, שנחתם באקורד מנצח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר