דן רשתי (במרכז, עם הזקן) וחבריו למילואים
דן רשתי (במרכז, עם הזקן) וחבריו למילואים

כבוד: הכירו את הכפר סבאי שעשה 127 ימי מילואים בשנה

בשנת 2018 היה דן רשתי במילואים במשך קצת יותר מארבעה חודשים במצטבר. הוא לא ישכח את מלחמת לבנון השנייה והוא בעד מתן הנחה בארנונה למשרתי המילואים

פורסם בתאריך: 23.5.19 11:17

תושב כפר סבא דן אברהם רשתי, רס"ן (במיל'), הוא שיאן המילואים בכפר סבא לשנת 2018. רשתי, בן 37, נשוי ואב לחמישה, הוא עורך דין במשרד מירון, בן ציון ופריבס, וכשהוא עולה על מדים הוא מפקד סוללה בגדוד 508 בחיל התותחנים. בשנת 2018 היה במילואים במשך 127 ימים, שהם קצת יותר מארבעה חודשים.

רשתי התגייס לגדוד 403 בחיל התותחנים ולאחר מכן יצא לקורס מפקדים ולקורס קצינים. לאחר ההשלמה החילית שירת כקצין סיור בגדוד, עד פירוקו. לאחר פירוקו של הגדוד עבר להיות חונך סיור, קמב"ץ, קצין סיור בגדוד 508, סגן מפקד סוללה ולבסוף מפקד הסוללה באותו גדוד, ובתפקיד זה הוא משרת עד היום.

"שירות המילואים הוא שירות חשוב מאין כמותו", אומר רשתי, "אין לי ארץ אחרת. תפקיד המסו"ל (מפקד סוללה) בפרט הוא בעל משמעות רבה וחשובה ביותר, החוליה האחרונה בשרשרת הפיקוד אשר מפקדת בפועל על החיילים ואשר משפיעה השפעה של ממש על שדה הקרב. כמפקד על חיילים אני רואה את ההקרבה והקושי שחיילים נושאים על גבם וכמה שכיום זה לא מובן מאליו לשרת במילואים. אני חושב שצעדים כמו הנחה בארנונה למשרתי המילואים הם צעדים נבונים וחכמים, לא כי החיילים ואני עושים מילואים בשביל ההנחה או בעבור תשלום זה או אחר – נעשה ונמשיך לעשות זאת גם ללא אותה תמורה גשמית כי אנו מבינים ויודעים מה החשיבות שבשירות המילואים – אלא כדי לצ'פר ולהעניק מעט לאישה ולילדים שנשארים מאחור וצריכים הכי הרבה את התמיכה והעזרה בזמן ההיעדרות שלנו מהבית המילואים".

משירות המילואים זכורה לרשתי במיוחד מלחמת לבנון השנייה, בשנת 2006. "היינו גדוד המילואים הראשון שגויס למילואים, כשאשתי נשארה בבית בהריון ראשון", הוא נזכר, "לצערי, החטוף והחלל אלדד רגב הוא בן דודה, כך שההרגשה הייתה שאתה נלחם על המשפחה שלך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דנה ברכה אמסלם

    גאוות המשפחה והמדינה!!!!!!
    גאים בך ובאישתך התומכת!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר