רחבת קניון ערים. צילום עזרא לוי
רחבת קניון ערים. צילום עזרא לוי

בגלל החום הכבד: בוטל אירוע ל"ג בעומר של חב"ד בשכונת גני השרון. אירועי שישירושלים נדחו

אירוע חב"ד בכיכר העיר יתקיים היום כמתוכנן. עוד לפני ההחלטה לבטל את האירוע של חב"ד הצליחה העירייה, בעקבות לחץ של תושבים, להביא לביטולה של פינת הליטוף שהיתה אמורה להיות חלק ממנו

פורסם בתאריך: 23.5.19 14:06

אירוע של תנועת חב"ד לרגל ל"ג בעומר, שהיה אמור להתקיים היום ברחוב המוביל בשכונת גני השרון (תשלוז) בכפר סבא בוטל בגלל החום הכבד. בתוך כך, נדחו גם אירועי שישירושלים שהיו אמורים להתקיים מחר (ו') בצהריים במדרחוב ירושלים. כך מסרה העירייה. האירוע של חב"ד בכיכר העיר, הכולל גם הופעה של מני ממטרה ורוי בוי, יתקיים כמתוכנן בשעה 17:30.

עוד קודם להחלטה לבטל את האירוע של חב"ד, הצליחה עיריית כפר סבא להביא לביטולה של פינת הליטוף שהיתה אמורה להיות חלק מהאירוע. זאת בעקבות לחץ שהפעילו תושבי העיר, בהם דני פודים, מתנדבת ופעילה בחוות החופש בעולש, הפעיל למען בעלי החיים צחי חן והפעילה הטבעונית טל גלבוע מהארגונים קירות שקופים ושחרור מוחלט. כולם שלחו מכתבים למנכ"ל העירייה איתי צחר ולחברי מועצת העיר בבקשה לבטל את פינת הליטוף מחשש לפגיעה בבעלי החיים. במקביל נשלחו יותר מ-800 מיילים מ-70 תושבים בעיר לחברי מועצת העיר ולעירייה בהם נכתב כי "פינות ליטוף הן סבל מתמשך עבור בעלי החיים, אשר מוחזקים בכלובים קטנים במשך רוב שעות היום ללא אוכל ומים. בנוסף לכך מחר (היום, יום חמישי) ישרור שרב כבד אשר יגרום לסכנה אמיתית עבורם. אנו מבקשים לפעול ביטול האירוע בכפר סבא".

צחר השיב לפונים: "בהמשך לפנייתכם בנושא, שוחח מ"מ ראש העיר, איתן צנעני עם מארגני האירוע מחב"ד ופינת הליטוף תבוטל עקב החשש לפגיעה בבעלי החיים. תודה רבה על פנייתכם ועל מעורבותכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יממ

    זה לא נכון!!
    הבהרה!

    בניגוד לפרסומים שונים
    בבית חב"ד נשלמת הערכות לקראת האירוע הגדול של ל"ג בעומר בכיכר העיר max קניון ערים היום יום חמישי 23.5 ל"ג בעומר.

    במרכז האירוע יתקיימו הופעות של אמני הילדים מני ממטרה ורוי בוי.

    האירוע מתחיל בשעה 17:30

    הפניניג מתנפחים ותהלוכת קצב ססגונית.

    ל"ג שמח מצפים לראותכם,
    הנהלת בית חב"ד כפר סבא.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר