שריפת פסולת בשכונת אבו סנינא בכפר סבא. צילום אזרחים למען אוויר נקי
שריפת פסולת בשכונת אבו סנינא בכפר סבא. צילום אזרחים למען אוויר נקי

בדרך לפתרון זיהום האוויר במזרח כפר סבא, העירייה יוזמת סקר תושבים

העירייה קוראת לתושבים לענות על סקר בנושא מפגעי איכות הסביבה לצורך גיבוש תוכנית פעולה למיגור מפגעי זיהום האוויר במזרח העיר

פורסם בתאריך: 20.7.17 15:14

העירייה קוראת לתושבים לענות על סקר בנושא מפגעי איכות הסביבה בכפר סבא לצורך גיבוש תוכנית פעולה למיגור מפגעי זיהום האוויר במזרח העיר.

במסגרת הסקר, מתבקשים התושבים לענות על מספר שאלות, בהן התדירות שבה הם סובלים ממפגעי עשן וריחות, האם חלה החמרה בנושא לעומת אשתקד, מה הם המקורות הכי מזהמים לדעת התושבים ואילו פעולות התושבים ממליצים לנקוט כנגד מפגעי זיהום האוויר.

באחרונה, החלה עירייה לרכז את הפעילות למיגור המפגעים הסביבתיים הפוגעים באורח החיים של תושבי כפר סבא, שמתלוננים תקופה ארוכה על זיהום האוויר שבאזור. בסקר שהפיצה העירייה, היא כתבה כי "על אף הפעילות הרבה שנעשית אל מול גורמי המדינה הממונים על הטיפול בנושא, המפגעים טרם מוגרו ובחלקם אף החריפו".

בימים האחרונים בעירייה גיבשו טיוטת תוכנית פעולה מקיפה על מנת למגר את מפגעי זיהום האוויר באזור. במסגרת זו, העירייה שיתפה פעולה יחד עם יניב בלייכר, הפעיל הכפר סבאי ב"אזרחים למען אויר נקי", והתייעצו עמו ונעזרו בידע המקצועי שנרכש בוועד הפעולה על מנת לרכז את הפעילות ולגבש את טיוטת התוכנית, שאף הוצגה לבלייכר.

מטרת הסקר שמופץ בקרב התושבים, לדברי עידן חסון, פרוייקטור ויועץ לעירייה, שמרכז את הפעילות למיגור המפגעים הסביבתיים מטעמה, היא לוודא כי אין שום פרט בנושא שהתפספס בתוכנית שגובשה. "הלימוד סביב הנושא נעשה כבר תקופה ארוכה בשיתוף עם יניב בלייכר ועם הפעילים בועד אזרחים למען אויר נקי", אומר חסון, "אנחנו רוצים עכשיו לקבל פידבק מהתושבים ולוודא שלא פספסנו שום דבר לפני שאנחנו יוצאים עם תוכנית עבודה סופית לנושא". לדבריו, התוכנית תפורסם בקרוב.

יניב בלייכר אמר בשם ועד הפעולה: "ועד הפעולה מברך את עיריית כפר סבא על הירתמותה למאבק בזיהום האוויר הפוגע בתושבי העיר. נשמח לעבוד בשיתוף פעולה עם העירייה ולסייע כדי להביא לצמצום מינימלי של מפגעי הריחות והזיהום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר