מרוץ הלילה של כפר סבא. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

נפתחה ההרשמה למרוץ הלילה של כפר סבא על שם ניר רוזמרין ז"ל

המרוץ יתקיים ביום חמישי הבא ויכלול שלושה מקצים והפנינג בסימן מוזיקה לטינית. רוזמרין, תושב כפר סבא ויליד העיר, רץ מרתונים, נרצח בספטמבר 2015 באתר בנייה בניגריה אותו ניהל

פורסם בתאריך: 27.5.19 08:54

נפתחה ההרשמה למרוץ הלילה השלישי של כפר סבא, על שם תושב העיר ניר רוזמרין ז"ל, שיתקיים ביום חמישי הבא – 6 ביוני ויוזנק בפינת הרחובות בן יהודה והפועל. במסגרת המרוץ יתקיימו שלושה מקצים – מקצה לשני קילומטרים לכל המשפחה (בעלות של 20 שקלים למשתתף) יוזנק בשעה 20:00, מקצה לחמישה קילומטר וחצי (בעלות של 45 שקלים למשתתף) יוזנק בשעה 20:30 ומקצה לשבעה קילומטר וחצי (בעלות של 55 שקלים למשתתף) יוזנק גם בשעה 20:30. ההרשמה למקצים השונים באתר עיריית כפר סבא או באתר שוונג ומתאפשרת עד 2 ביוני. לא תתאפשר הרשמה ביום המרוץ.

מהעירייה נמסר כי במרוץ צפויים לקחת חלק כ-3000 משתתפים, בהם קבוצות ספורט מאורגנות ורצים מכל הארץ, משפחות, בני נוער וילדים. על פי התכנון, יתקיים חלק מהמקצה הארוך בתוך הפארק העירוני. המרוץ יתקיים בסגנו מוזיקה לטינית, ולאורך כל מסלול הריצה ישולבו נגנים מתופפים ורקדנים, עמדות דיג'יי עם מוזיקה לטינית ובסיום המרוץ יתקיים מופע של הזמר הלטיני פרננדו סיישס. בשטח הכינוס יהיו גם עמדות איפור זוהר, מופעי קרקס ברזילאי, מופע קפוארה ואטרקציות אחרות לכל המשפחה.

ניר רוזמרין. צילום באדיבות המשפחה

ניר רוזמרין. צילום באדיבות המשפחה

רוזמרין נרצח ב־9 בספטמבר 2015, ככל הנראה במהלך ניסיון הימלטות מארבעה חמושים ניגרים, שככל הנראה רצו לחטוף אותו לצרכי כופר, באתר הבנייה שאותו ניהל בסמוך לבירה אבוג’ה בניגריה. לפני כשנתיים, בראיון לצומת השרון, אמרו אחותו דרורי כי "עד היום אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה". הוא הותיר אחריו אלמנה, דמור, וארבעה ילדים: רועי, מיקה, עומר ונועם. רוזמרין היה הנדסאי מדידות במקצועו, ועבד במהלך השנים בחברות בנייה ותשתיות כמו אקרשטיין ורולידר, דרכה קיבל הצעה לעבוד בניגריה. הוא נולד וגדל בכפר סבא, למד בבית ספר אוסישקין ובחטיבת הביניים בן צבי ובתיכון למד בהוד השרון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר