כבאיות ברחוב השיקמה בכפר סבא. צילום איחוד הצלה

הרוג בשריפה בבניין מגורים בכפר סבא

הגבר חולץ מהבניין עם כוויות ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו. כוחות כיבוי האש השתלטו על השריפה. עדיין לא ברור מה גרם לה

פורסם בתאריך: 27.5.19 10:50

גבר כבן 58 נהרג בשריפה שפרצה לפני זמן קצר בקומה הראשונה בבניין מגורים בן שש קומות ברחוב השקמה בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו שהגבר חולץ מהבניין עם כוויות וללא סימני חיים וקבעו את מותו. מהמשטרה נמסר שכוחות כיבוי האש השתלטו על השריפה, ושנסיבות האירוע נבדקות.

מדוברות הכבאות נמסר: "עם קבלת ההודעה יצאו למקום שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף חזי זעזה. הצוותים יצאו תוך חצי דקה, והגיעו למקום תוך שש דקות. אותר בן אדם במצב אנוש ופונה למד"א. מפקד התחנה, טפסר משנה רוני קדם וסגנו סגן טפסר אלי פילו, נמצאים במקום. גם חוקר הדליקות מטעם התחנה האזורית, רב רשף ניסים גווילי, יצא למקום לבדוק את הנסיבות לפרוץ הדליקה".

חובש בכיר במד"א, ניר עמרני, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה. הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר עלינו לדירה בליווי הכיבוי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון כהן

    אני ממש בהלם ועצוב וכואב את כאב המשפחה שראש המשפחה נשרף למוות בביתו מבצרו אני כל יום עובר מישם ורואה את הביית המפויך שחור איזה אסון כבד למשפחה שתהיה מנוחתו בגן עדן ושלא תוסיפו עוד לדאווה וכואב את כאבכים אלוי והייתי במקום שזה קרה הייתי פורץ את הביית ועוזר לו במה שאני יכול יש לי ברכב ציוד כיבוי אש עבל לצהרי הרב הייתי בצפון הארץ בעבודה צר לי מעמקי נשמתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר