רחל בועז מקבלת את פרס גלר. צילום עיריית כפר סבא

צפו: המתנדבים שזכו הערב בפרס גלר, וזה שזכה באות מפעל חיים

12 תושבים זכו הערב בפרס על שם זאב גלר לעשייה התנדבותית משמעותית. ארז בוטל זכה בפרס מפעל חיים על התנדבות יוצאת דופן. צפו בסרטונים מהאירוע

פורסם בתאריך: 28.5.19 21:03

עיריית כפר סבא ומשפחת גלר, העניקה הערב (שלישי) את הפרס על שם זאב גלר לעשייה התנדבותית משמעותית ל-12 מתנדבים תושבי העיר. לתושב העיר ארז בוטל הוענק אות מפעל חיים על התנדבותו יוצאת הדופן מזה יותר מ-25 שנים.

הטקס החגיגי התקיים בהיכל התרבות בכפר סבא במעמד ראש העירייה רפי סער, נגיד בנק ישראל לשעבר ויו"ר ועדת הפרס ד"ר דוד קליין, גב' טובה גלר יקירת העיר, אזרחית הכבוד של העיר כפר סבא ואלמנתו של ראש עיריית כפר סבא בעבר זאב גלר ז"ל, יו"ר מועצת ארגוני המתנדבים אפרים אריאלי, חברי מועצה ומנהלי מחלקות ואגפים בעירייה. את הטקס ארגנה המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות שבאגף לשירותים חברתיים קהילתיים.

לבוטל הוענק כאמור אות מפעל חיים על התנדבותו ארוכת השנים. בשנת 1998 הצטרף לעמותת "ניצן" המסייעת ומקדמת ילדים עם לקויות למידה, וכיהן 20 שנה כיו"ר הסניף. בנוסף הוא משמש מזה 18 שנים כמודיע נפגעים צה"לי. כיום הוא מנהל מדור ביחידה, ועל תפקידו זה קיבל את אות הרמטכ"ל להצטיינות. בוטל מתנדב קבוע גם במשטרת ישראל.

12 התושבים והתושבות שקיבלו את פרס גלר הם רחל בועז – שמתנדבת מזה שמונה שנים בעמותת תהל"ה, ארגון הורים למען הורים לילדים מהקהילה הלהט"בית וכן התלמידים אדם טיר, רעות לב הר ואורן צ'רניצקי, הסטודנטית אלמוג שעיבי, המורה לשעבר בכצנלסון אתי אברהם, ראש שבט הצופים רכ"ס עידו יצחקי, אביבה שרייבמן, מאיר אהרוני ממועדון רוטרי, נתן אזון בן ה-90, שמעון ללוש מהאגודה למלחמה בסרטן וסטיב (סטפן) פרידמן.

ראש העיר, רפי סער, אמר: "הקהילה הכפר סבאית התברכה בהון אנושי ייחודי שמאופיין בערכי ההתנדבות והנתינה למען הזולת, ערכים חשובים ומרכזיים במתכון לחברה מאוחדת, יציבה ואיתנה. העובדה שרבים מתושבי העיר מוצאים את הזמן לסייע לזולתם מחממת את ליבי. זהו סיפוק גדול לדעת כי בכפר סבא 24 אלף מתנדבים, דבר המעיד על קיומה של קהילה חזקה, מעורבת ואכפתית שערכיה מחלחלים אל דור העתיד".

מנהלת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות באגף שירותים חברתיים קהילתיים, סילביה גלמן בקר: "מיום היווסדה המאפיין הבולט ביותר בכפר-סבא הוא רוח ההתנדבות והערבות ההדדית. מספר המתנדבים בעלייה מתמדת במגוון תכניות ופרויקטים לרווחת תושבי העיר. הערב הזה הוא ערב שיא, לציון מה שלרבים מאתנו הוא אורח חיים ושיגרת יום יום- נתינה לזולת. כמו כן זהו ערב עם הרבה גאווה וגם אושר. על פי כל המחקרים והגדרות האושר, התנדבות ונתינה לזולת מביא לנותן אושר, סיפוק ומשמעות. מאחלת לכולנו לתת ולהיות מאושרים!"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר