צילום אילוסטרציה מוטי קמחי

חדש בכפר סבא: כך תעשו כסף מהחניות הפרטיות שלכם

עיריית כפר סבא הגיעה להסדר עם חברת פינק פארק, ובעלי חניה פרטית בעיר יוכלו להשכיר אותה ולהרוויח כסף, והכל באמצעות אפליקציה. רפי סער: "יש בעיר אלפי מקומות חניה פנויים בבעלות תושבים פרטיים"

פורסם בתאריך: 29.5.19 15:24

עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית, הגיעה להסדר עם חברת פינק פארק, לפיו תושבים בעלי חניה פרטית ברחבי העיר יוכלו להשכיר אותה ולהרוויח כסף, והכל באמצעות אפליקציה פשוטה.

איך זה עובד? כל בעל חניה פרטית, המעוניין להשכיר את החניה שלו בעת שזו פנויה, נרשם דרך החברה הכלכלית, שמעבירה במרוכז את כל הפרטים לחברת פינק פארק. החברה בנתה עבור כפר סבא מוקד שירות מיוחד, דרכו תיצור החברה קשר עם בעלי החניות המעוניינים, שאת שמותיהם קיבלה באופן מרוכז מהחברה הכלכלית, ותזין אותם במערכת. "אדם המעוניין לשכור חניה יכול לראות באפליקציה היכן יש חניות פנויות, באילו שעות ניתן להשתמש בהן ולשמור אותן", מסבירים בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, "במידה והחניה נמצאת בחניון עם שער חשמלי, יקבל הנהג גישה לפתיחת השער. כל ההליך, כולל התשלום למשכיר החניה הפרטית, מתבצע בפשטות דרך האפליקציה. בנוסף, בעלי חניונים המעוניינים להשכיר חניות פנויות, מגיעים להסדר מול החברה על מחיר מוזל, וכך נהגים המעוניינים לשכור חניה בחניונים אלה זוכים למחיר מופחת של כ-50 אחוז מתשלום חניה רגיל בחניונים המדוברים".

הקשר עם פינק פארק נוצר ביוזמת ראש העירייה רפי סער וסגן ראש העיר עילאי הרסגור-הנדין והמיזם יצא לדרך בשבועות הקרובים, ובכך הוא אמור להגדיל את מלאי החניות ברחבי העיר ולהוריד את עלות מחירי החניות עבור הנהגים והתושבים.

סער: "מדובר בבשורה של ממש לתושבי העיר. יש בכפר סבא אלפי מקומות חניה פנויים, בבעלות תושבים פרטיים שיוצאים בבוקר לעבודה וחוזרים לבתיהם רק בערב, שיכולים להגדיל את היצע החניות ברחבי העיר באופן משמעותי. הרווח לעיר ולתושבים יהיה רווח כפול ומכופל: גם הגדלת ההכנסה לבעלי החניות, גם חיסכון משמעותי במחירי החניות בחניונים וגם הגדלה ניכרת במספר החניות בעיר. אני מזמין כל תושב שבבעלותו חניה פרטית, להצטרף למיזם המבורך הזה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, הקיימות והחדשנות עילאי הרסגור-הנדין: "אנחנו הולכים לקראת מהלכים גדולים, שישנו את הדרך שבה תושבי כפר סבא מתניידים ממקום למקום ויאפשרו להם להגיע מהר יותר ובזול. תקופת הביניים – עד הסדרת שבילי האופניים ונתיבי התחבורה הציבורית – הייתה עלולה ליצור מצוקת חניה, ולכן אנחנו נערכים לכך מראש ומציגים חבילת פתרונות. אין שום היגיון בכך שבשעות היום עוזבים תושבים את מקומות החניה הפרטיים שלהם, ובאותו זמן רכבים המגיעים לעיר אינם מוצאים חניה בחניות הציבוריות. בעזרת פינק פארק נעשה זאת באופן יעיל הרבה יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    רפי כל הכבוד חבל שאתם לא נותנים קרדיט למי שהציעה את הרעיון, הרי שלחתי לכם מייל שמתאר בדיוק את היוזמה לפרטיה, כמובן ששמרתי את המייל ואני יכולה להוכיח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר