מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: רחל בועז

צפו: מצעד הגאווה בכפר סבא בתמונות וסרטונים

רחל בועז, ממארגני האירוע מפורום הגאווה בעיר: "יש כאן כ-2,500 משתתפים באירוע מאורגן לעילא ושמח מאוד. אנשים עדיין מבלים פה, וזה מה שרצינו, שחברי הקהילה הגאה יחושו בטוחים להביע את עצמם ולצעוד בחופשיות ברחבי העיר"

פורסם בתאריך: 31.5.19 14:56

מצעד הגאווה של השרון יצא היום (ו') לדרך בכפר סבא בהשתתפות אלפי תושבים מהעיר והאזור. האירוע החל בהפנינג ססגוני במתחם בית ספיר ובמצעד שקיימה תנועת הנוער הגאה. את האירוע הנחה רשף לוי. והופיעו DJ דניאל מריומה ומופע דראג "שובית אפיוראס". לקהל הרחב היו דוכני הסברה, הפעלות לילדים ודוכני מזון.
"זה אחד המצעדים החשובים שבהם השתתפתי", אמרה אחת הצועדות, "המצעד הוא גם צבעוני ושמח עם מוזיקה ודגלים, והוא וגם מוחה נגד אי מתן שוויון זכויות לקהילה הגאה. אני שמחה שכפר סבא פתחה את שעריה והבינה את חשיבות האירוע".

רחל בועז ממארגני האירוע מפורום הגאווה בעיר אמרה: "יש כאן כ-2,500 משתתפים באירוע מאורגן לעילא ושמח מאוד. אנשים עדיין מבלים פה, וזה מה שרצינו, שחברי הקהילה הגאה יחושו בטוחים להביע את עצמם ולצעוד בחופשיות ברחבי העיר".

סגן ראש העירייה עילאי הרסגור-הנדין אמר: "האווירה היתה נהדרת. באו אלי אנשים וסיפרו כמה הם מתרגשים מכך שכפר סבא מחבקת את הקהילה. אך אסור לשכוח, כפי שאמרה פליאה קטנר בנאומה בתחילת האירוע, שהמצעד נועד למחות על אפליה ודעות קדומות שיש בארץ ובכלל כלפי הקהילה הלהט"בית. זוהי מטרתו, ולכן מיקומו המרכזי בעיר כל כך חשוב. אנחנו כבר רואים את השינוי בדעת הקהל לאחר השנה שעברה ואת ההבנה שהמצעד בכפר סבא אינו כמו המצעד שרגילים לראות בתל אביב. האופי שלו היה מאוד כפר סבאי ומאוד קהילתי, ולכן הוא גם כל כך מרגש".

המשנה לראש העירייה אורן כהן קרא להעביר בשנים הבאות את המצעד לפארק העירוני. כהן: "אם הדתיים יבקשו לצעוד עם ספר תורה בויצמן, האם יאפשרו להם? מה יגידו 'האחרים'? ואם נרצה לחסום את הכביש לפסטיבל של עדות או כל רעיון אחר? אז בהחלט יש לי פתרון ואני ארצה לפעול בעבורו – לאפשר את מצעד הגאווה אבל בפארק העירוני. מי שירצה – שיילך. מי שלא – לא צריך. למה לשעבד עיר שלמה? חברים – תצעדו כאהבת נפשכם אבל לא בויצמן כי יש פיתרון אחר. פיתרון נח וטוב לכולם. רבים האירועים שנעשו בעיר היו שם".

 

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

 

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

 

 

 

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: רחל בועז

 

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

 

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

מצעד הגאווה בכפר סבא, 2019. צילום: עיריית כפר סבא

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ויטלי

    מעניין המצב החוקי שאתם, בני הזונות, מביאים ילדים למצעד הזבל הזה. "פעילות לילדים" כוללה שידול לזנות כנראה?
    ימח שמכם.

  2. אמיר

    גועל נפש
    משכב זכר
    זה מה שאתם מלמדים את הילדים.
    זה מום מלידה.
    לא צריך לפרסם

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עבונותכם עלכם שלא איתפס ירוק עם יבש

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מהמם שבעזרת ה' כל חודש הגאווה מהיום והלאה יהיה מצעדים מפוצצים אנשים יפים שמחים ומלאי אהבה

  5. רוני

    מה הסיפור שלכם, למה לא לשמור על צנעת הפרט ואינטימיות, למה אנחנו האנשים הרגילים, הסטרייטים לא מקיימים מצעד שנתי, די. תחיו את החיים שלכם לעצמכם והניחו לפילוג ולפרובוקציה

  6. חיים

    הסטרייטים לא צריכים מצעד כי אף אחד לא מסית נגדם ואף אחד לא מעביר בכנסת חוקים שמגבילים את חרותם לחיות חיים חופשיים, ולכן כל עוד אין שיוויון זכויות בין הומו לסטרייט צריך את המצעד.

  7. עד שלא נתקן את המצב וגבר יוכל להכנס להריון אין שוויון בעולם הסטריטי הזה...

    אין שיוויון

  8. ד

    ד כן זאת הבעיה הצחבור הלהטבי ומנהיגיהם לקחו בשבי את כל המדינה וממשיכים באגרסיביות יתר לבטל כל קונצנזוס ןמןסכמות שעד לפני 20-30 שנה בכלל לא היה ויכוח האם היחסים הלהטבים זה דבר נורמלי או לא….פתאום התעוררו כאלו שהחליטו שזה בסדר……בכל דת בעולם חוץ מהשטניסטים (עובדי השטן) ועבדי אליליים (בדת הפגאנים) היחסים כאלה נחשבים לאסורים ולא ראויים מה היהודים השתגעו ויותר גרועים מעובדי האלילים ועובדי שטן היום?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר