יאיר משיח
יאיר משיח

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי עוזב את התפקיד

יאיר משיח עוזב את התפקיד אחרי 11 שנה בעיריית כפר סבא, בהן שימש גם כמנהל הקונסרבטוריון ומנהל אגף התרבות

פורסם בתאריך: 2.6.19 14:28

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי בכפר סבא, יאיר משיח, עוזב את תפקידו לאחר 11 שנות עבודה בעיריית כפר סבא. הוא יחל את תפקידו בעמותת סולמות, העוסקת בחינוך מוזיקלי ככלי להעצמה לשינוי חברתי, לאוכלוסיות מוחלשות במגזרים השונים, עם דגש על מענה לאוכלוסיות מיוחדות.

בהודעת עיריית כפר סבא, שפורסמה ביום שישי באתר השרון פוסט, נמסר שמשיח החל את דרכו בעיריית כפר סבא כמנהל הקונסרבטוריון העירוני, בהמשך ניהל את אגף התרבות, את חברת ספיר ואת החברה לתרבות ופנאי. בנוסף, המשיך לעסוק בחינוך מוזיקלי וניצח על תזמורת הנוער העירונית. "במהלך תפקידו זכתה כפר סבא פעמיים בפרס שרת התרבות, שופצו היכל התרבות ומרכזים קהילתיים, נוסדו פסטיבלים חדשים בתחומי המוזיקה, הקולנוע והמחול", מסרה העירייה, "מספר המינויים בהיכל גדל פי שלושה, הוקמו מרכזים קהילתיים חדשים ובתי ספר כחלק מהחזון העירוני לרצף חינוכי, הוקם מערך צהרונים בבתי הספר ובגני הילדים, הוקמה רשת מעונות היום ילדות בכפר ואף נוסד בית האמנים".

משיח: "אני מרגיש שאני הולך לעשות ציונות במובן המהותי שלה. אני רואה אחריות וזכות גדולה להיות חלק משינוי ושיפור המרקם והפערים החברתיים בישראל. כפר סבא היא עיר שהפכה למודל לניהול חיי תרבות פנאי וקהילה. תושבי העיר ואזור השרון כולו מקבלים בכפר סבא כעיר מחוז, מענה איכותי מגוון ומונגש לפעילות זו. אני מודה להנהלת העירייה, לכל השותפים הרבים לדרך הנפלאה שעשינו יחדיו. אמשיך לתרום לעיר כמנצח בתזמורת הנוער העירונית. אני מודה לראש העיר ומאחל הצלחה רבה למי שייבחר להחליף אותי לתפקידי".

ראש העירייה רפי סער: "אני מודה ליאיר משיח, על תקופה משמעותית של עשייה עירונית רחבת היקף ועל תרומתו בתחומי התרבות והמוסיקה בעיר כפר סבא. אני מאחל ליאיר הצלחה רבה בהמשך הדרך והמשך עשייה משמעותית וחשובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר