השטח עליו יוקם הקרקס בשכונה הירוקה
השטח עליו יוקם הקרקס בשכונה הירוקה

הספינה של אקווה תעגון במשך חודש בשכונה הירוקה

קרקס אקווה יחל לפעול בסוף החודש סמוך לדמרי סנטר בשכונה הירוקה הצפונית. לתושבי כפר סבא יימכרו כרטיסים מוזלים

פורסם בתאריך: 5.6.19 13:15

במשך כחודש, בין התאריכים 28 ביוני עד 27 ביולי, תעגון בסמוך לקניון דמרי סנטר בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא "ספינה", המשמשת כאולם הופעות של קרקס אקווה – קרקס על המים.

את האופרציה להקמת הקרקס החלו כבר בשבוע שעבר. תושבים שחששו מהעובדה כי השכונה הירוקה תהפוך בקיץ לפקוקה ועמוסה ותסבול ממפגעי רעש ולכלוך פנו לוועד שכונת 80 בשאלות. "בעקבות זאת פנינו לעירייה במכתב ונידונו סידורי הכוונת תנועה לאירוע, סידורי חנייה, אפשרויות גישה בתחבורה ציבורית וכמובן שמירה על סדר, ניקיון ורעש", אומרת יו"ר הוועד לאה מנסור. "אני שמחה שבעירייה קיבלו את הצעותינו בידיים פתוחות. להבנתי הם עושים את כל מה שנדרש כדי שזו תהיה חוויה טובה ללא הפרעות, כדי שתושבי השכונה ייהנו מהקרבה לקרקס וימנעו ככל האפשר הפרעות לאיכות החיים של התושבים".

על פי הודעת העירייה מדובר במופע שרץ כבר 18 שנים באילת ומופיע גם בלאס וגאס אליו ייהנו תושבי העיר מחירים מיוחדים בעלות מוזלת של 71 שקלים במקום 116 שקלים כנגד הצגת תעודת זהות. "הקרקס בהשתתפות כ-40 אמנים מרחבי העולם, יתקיים באוהל הקרקס הגדול והחדש, שיוצב ברחוב אנגל 78 בשטח הכורכר בסמוך למתחם דמרי סנטר", נכתב בהודעה. "האוהל החדש מתהדר בכיסאות חדישים ונוחים, במערכות תאורה מרשימות, אפקטים מרהיבים ולראשונה בישראל מדובר במופע שעושה שימוש במערכות מים ממוחשבות".

חברת המועצה עדי לוי סקופ מחזיקת תיק התרבות: "אנחנו שמחים מאד לארח את קרקס אקווה בעיר כפר סבא ואני מודה לראש העיר על היוזמה לטובת התושבים שייהנו מאטרקציה מבדרת לכל המשפחה ולטובת כלל העסקים באזור. בימים אלה העירייה עמלה על הכנתה של תכנית תרבותית רחבת היקף לחודשי הקיץ לרווחת כלל תושבי העיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר