פסטיבל הספרים בכפר סבא בשנה שעברה. צילום עיריית כפר סבא
פסטיבל הספרים בכפר סבא בשנה שעברה. צילום עיריית כפר סבא

שבוע הספר מגיע לכפר סבא עם רם אורן, אשכול נבו וספרים ב-20 שקלים

החל מהיום ועד יום רביעי יתקיימו במדרחוב ירושלים, בספרייה העירונית, במרכז הצעירים ובאודיטוריום ספיר שלל אירועים - כולם בנושא ספרים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.6.19 07:44

במדרחוב ירושלים בכפר סבא יפתח היום (ראשון) פסטיבל שכולו ספר, שיתקיים עד יום רביעי. במשך כל ימי הפסטיבל תיערך מכירת ספרי יד שנייה, במחיר אחיד של 20 שקלים לספר, על ידי "סיפור חוזר" – רשת חנויות ספרים חברתית ללא מטרת רווח, המהווה מרכז הכשרה לתעסוקה לאנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים.

מדי יום תתקיים במסגרת הפסטיבל, בשעות 18:00-17:00 "סדנת יצירה בעקבות סיפור", ובשעות 18:30-17:45 יתקיים מופע: ביום ראשון "סינדרלה", ביום שני "החתול במגפיים", ביום שלישי "סיפור אפריקאי" וביום רביעי "הנסיך והצפרדע".

היום (ראשון) בשעה 20:00 יתקיים באודיטוריום ספיר מפגש עם הסופר רם אורן (עלות כרטיס עשרה שקלים). ביום שני יתקיים באודיטוריום המופע המוזיקלי "תמונות יפואיות" המבוסס על הספר תמונות יפואיות של מנחם תלמי, שבמרכזו סיפורים יפואיים ודמויות יפואיות בשילוב שירים על יפו (עלות כרטיס 20 שקלים). ביום שלישי יתקיים בשעה 18:00 בחדר ההרצאות של הספרייה המרכזית המופע "סיפורי סבתות, סיפורים ושירה" מלווה במוזיקה חיה ובשירי ילדות, ובשעה 18:30 יתקיים מופע של הרכב צעיר מבית הגלריה 29. ביום רביעי, בשעה 20:00, יתקיים בחדר ההרצאות של הספרייה המרכזית אירוע "מיקרופון פתוח" – תושבים מקריאים שירים. במקביל, באותה השעה, יתקיים מפגש עם הסופר אשכול נבו במרכז הצעירים בחצר השוק.

מנהלת הספרייה העירונית, מיכל גאולה: "בפסטיבל ייהנו המבקרים משעות סיפור, פינות יצירה, דוכני מכירת ספרי יד שנייה, מכירה עצמית של ספרים על ידי תושבים ומפגשי סופרים. בנוסף, יתקיימו אירועים ייחודים כגון המופע 'תמונות יפואיות', מפגש עם הסופר והמו"ל רם אורן, ערב 'סיפורי סבתות', וכן אירועים לכל המשפחה במדרחוב ירושלים. אירוע השיא יתקיים במדרחוב ביום שלישי בשעה 17:45 – 'סיפור אפריקאי' – להקת בנדורה במופע סיפור וריקוד קצבי וססגוני לקצב תופים, שבסיומם יוזמן הקהל להצטרף במחול לרקדנים. במהלך כל השבוע יוצבו עמדות מכירת הספרים של אנשי "סיפור חוזר" מקבוצת שכולו טוב, ואנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה זו השנה השנייה עם אגף הקיימות העירוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר