אביב משל. צילום באדיבות המשפחה

אביב משל מכפר סבא נעדר באינדונזיה. האם למישהו יש מידע עליו?

משפחתו של משל חוששת לשלומו. הוא נמצא במדינה המוסלמית כחלק מהטיול הגדול שאחרי הצבא מזה כחודשיים. ביום ראשון האחרון יצר קשר עם אחותו בפעם האחרונה ולמחרת יצא לגלוש בים. במשפחה קוראים: "הפיצו לכולם כדי שנמצא אותו"

פורסם בתאריך: 19.6.19 16:55

בני משפחתו וחבריו של אביב משל, תושב כפר סבא בן 23 וחצי, קוראים לציבור לעזור באיתורו לאחר שהתבשרו שהוא נעדר מזה מספר ימים באינדונזיה. בני המשפחה, שמנסים לאתר כל פיסת מידע, קוראים לכל מי שראה אותו לאחר ה-27 במאי 2019 ליצור עימם קשר מאחר והם חוששים לשלומו.

משל נסע לטיול הגדול שלו אחרי הצבא ושוהה באי באלי שבמדינה מזה כחודשיים. ביום שני ה-17 ביוני השנה, בשעה 14:30 זמן מקומי, הוא עשה "סאפ" באי נוסה למבונגן (island of Nusa Lembongan off of Bali) מאז עקבותיו אבדו. צוותי חילוץ של האינדונזיים המקומיים חיפשו אותו בסירות מאז שנודע על העדרו באיים השכנים ובים.

אביב משל נעדר באינדונזיה. צילום באדיבות המשפחה

בהודעה שהוציאה המשפחה נכתב כי "בשל היחסים הדיפלומטים של ישראל ואינדונזיה משרד החוץ מתקשה לעזור לחפשו והשגרירות האמריקאית עוזרת במידה מועטה (משפחה עם אזרחות אמריקאית). בנוסף 'מגנוס חיפוש וחילוץ' עוזרים לנו".

אמו של משל היא אחות בקופת חולים כללית בשכונה הירוקה ואביו עובד מחוץ לעיר. אחותו סיוון סיפרה לצומת השרון: "ביום ראשון האחרון אחותי דיברה איתו. למחרת הוא גלש על סאפ. שלחנו לו הודעה 'מה קורה' והוא לא ענה. הוא לא היה מחובר. הבוקר התקשרו מהקונסוליה ואמרו לנו שהוא נעדר, שהגלים היו גבוהים ושלא היו איתו חברים. הוא התחיל לטייל עם חבר אבל במהלך הטיול הם התפצלו. ברגע שנודע לנו דיברנו עם מגנוס והיינו המומים, לא ידענו מה לעשות. ברגע שהתאפסנו על עצמנו ישר שלחנו הודעות ברשתות החברתיות. אנחנו קוראים לכל מי שהיה איתו בקשר ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי".

לטובת ריכוז המידע נפתחה קבוצה לחיפושים בכתובת הזאת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן סקלצקי

    יש כמה אי-דיוקים בכתבה הזו:
    1. אין קונסוליה ישראלית באינדונזיה.
    2. באלי זה שם של אי, ולא עיר הבירה של אינדונזיה. אינדונזיה אינה מדינה מוסלמית למרות שרוב מוחלט של תושביה מוסלמים. 6 דתות מוכרות כדת המדינה. בבאלי אין כמעט מוסלמים. הרוב המוחלט הוא הינדי.

    אני מכיר ישראלית שכל ישראלי שמכיר את באלי, מכיר אותה. עד הבקר היא לא שמעה על המקרה. הוא ביקר אצלה בשבת לפני האירוע.

  2. שני

    1. קונסוליה האמריקאית (בעלי אזרחות)
    2. הבנת את הכוונה…
    3. מבטיחה לך שלא ממציאים את זה!
    אם אתה מכיר מישהו משם בבקשה ממך תפנה למספר הזה +972 54-351-7653
    תודה!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רונן, תודה על החידוד, אם אתה מכיר מישהו שיכול לספק פרטים +972 54-351-7653

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר