רותם לנצ'נר (משמאל) מיקה שפירא (במרכז) וליא ארבל גנץ (מימין). צילום באדיבות עיריית כפר סבא

בוגרי י"ב מתלוננים: המשטרה הרסה לנו את הרונדו

המשטרה אסרה על קיום תהלוכת המכוניות המסורתית ותלמידים שהתכנסו היום בחניון תיכון הרצוג עברו בדיקות קפדניות וחלקם קיבלו דוחות. "הכי קל להפוך אותנו לעבריינים", אומרת אחת התלמידות

פורסם בתאריך: 20.6.19 13:40

תלמידי י"ב מכל התיכונים בכפר סבא התכנסו הבוקר (ה') בחניית תיכון הרצוג יחד עם מכוניותיהם המקושטות וערכו מסיבה קטנה, לאחר שמשטרת ישראל אסרה עליהם אתמול לקיים את הרונדו המסורתי ברחבי העיר. לצערם של התלמידים, גם את המסיבה המשטרה הצליחה לשבש. על פי עדויות תלמידים היא חילקה דוחות ועצרה רכבים ביציאה מהחניון וביצעה לנהגים בדיקות קפדניות. חלק מהתלמידים החליטו בשל כך בכלל לא להגיע לאזור וקיימו "רונדו" פרטי משלהם באזורים שונים בעיר או מחוץ לעיר.

בהודעה שהוציאה משטרת ישראל אמש נכתב: "תלמידים יקרים, אנו מברכים אתכם לרגל סיום שנת הלימודים, ברצוננו להבהיר שחל איסור חמור בהוראת משטרת ישראל לקיים ביום חמישי תהלוכת רונדו של מכוניות. משטרת ישראל תנקוט בצעדים משמעתיים כנד מי שיפר הוראה זו. קיץ נעים ובטוח לכולם".

צילום באדיבות עיריית כפר סבא

מיקה שפירא, תלמידת אורט שפירא, אמרה לצומת השרון: "רציתי ללכת לרונדו אבל שמענו על כל הבלגן שיש שם עם המשטרה אז החלטנו לא ללכת ועשינו רונדו משלנו. קישטנו את הרכב והכל אבל פשוט נסענו לים. זה מבאס, אבל החלטנו לא להיכנס לזה. אנחנו מאוד מאוכזבות מהמשטרה. מדובר ביום אחד בשנה שהרבה ילדים מחכים לו במשך כל השנה ומשקיעים ברעיונות ובקישוט של הרכב. אז נכון שתהלוכת רכבים מפריעה לתנועה, אבל אפשר להתגבר על זה אם רוצים באמת. הכי קל לא לאפשר לנו ולהפוך אותנו ל'עבריינים'".

תלמידה אחרת שהצליחה לצאת לבסוף מהחניון, למרות שהמשטרה עצרה לדבריה את התלמידים ביציאה ממנו, אמרה: "יש בלגן מטורף בחניון של הרצוג. הם לא נותנים לצאת. זה חבל. היה רונדו מעפאן. עמדנו שעה עד שנתנו לכל אחד לצאת כי בדקו רכב רכב – רישיונות ואם אנחנו שתויים. צילמו לנו כל היום את המכוניות שלנו ואיימו עלינו בדוחות בלי סוף ולחלק גם נתנו דוח. פשוט הרסו לנו את המסיבה. אני מאוד כועסת כי זה קורה פעם בחיים שיש לי רונדו. אנחנו רוצים לעשות רונדו אמיתי עד הסוף מבלי שיעלו לנו משטרות על הראש ושיחסמו לנו את החניה. אפילו לבתי הספר לא נתנו לנו להיכנס, אפילו לא לשתות מים. זה היום האחרון שלנו בלימודים ורצינו להיפרד מהמורים. זה חבל מאוד".

יו"ר מועצת התלמידים העירונית, ליאון עיוואן אמרה: "הייתה מסיבה טובה שהעירייה עשתה לנו ונסענו בקבוצות של שלוש שלוש והיה מעולה גם ככה".

ממשטרת ישראל טרם התקבלה תגובה.

צילומים באדיבות עיריית כפר סבא

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נווה ימין

    בהודעה שהוציאה משטרת ישראל אמש נכתב באמת:
    "תלמידים יקרים, אנו מברכים אתכם לרגל סיום שנת הלימודים, ברצוננו להבהיר שאנחנו גיבורים גדולים על חלשים.
    משטרת ישראל לא יכולה באמת לטפל בפושעים האמיתיים, ולכן תנקוט בצעדים משמעתיים כנגד תלמידים וכאלו. קיץ נעים ובטוח לכולם".

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר