סגן ע'. צילום דובר צה"ל

בעקבות האב: סגן ע' מכפר סבא יקבל ביום חמישי את כנפי הטיס

אביו של ע' היה טייס בעצמו, בוגר קורס טיס מספר 125. אך לדברי ע', לא זה מה שגרם לו לרצות להיות בצוות אוויר

פורסם בתאריך: 25.6.19 11:15

תושב כפר סבא, סגן ע', יעלה ביום חמישי לרחבת המסדרים בבסיס חיל האוויר בחצרים, ויקבל בטקס מסדר הכנפיים את כנפי הטיס, בתום קורס של שלוש שנים. ע', בוגר מחזור 178 של קורס הטיס, שסיים את הקורס במגמת מסוקים, יקבל היום (שלישי) יחד עם חבריו, את דרגות הקצונה.

במהלך הקורס עשה ע' תואר בניהול טכנולוגיות מידע. בתיכון, למד בהרחב פיזיקה ומחשבים הוא מספר שבזמנו החופשי הוא אוהב לשחק כדורגל וכדורסל, מנגן בגיטרה וגולש גלים וסנובורד. לדבריו, לא תמיד חלם להיות בצוות אוויר אך רצה להיות לוחם וקצין בצה"ל מגיל צעיר ולאחר קבלת המיונים לטיס, המשיך והתקדם בשלבים. אביו של ע' היה טייס בעצמו, בוגר קורס טיס מספר 125. האב היה טייס בטייסות 124 ו-114. אך לדברי ע', לא זה מה שגרם לו לרצות להיות בצוות אוויר. הוא אומר שעם הזמן הבין שזה תחום שמעניין אותו.

למפגש עם מפקד חיל האוויר יגיע ע' עם סבו מצד אמא. "הוא דמות משמעותית בחיים שלי, אני לא בטוח שהוא יודע את זה לכן חשוב לי להוקיר לו תודה", אמר. על שילוב מיעוטים ושילוב נשים בקורס טיס הוא מספר: "אני חושב שזה ממש לגיטימי וכדאי לאפשר שילוב מיעוטים בקורס טיס. גם שילוב נשים בטיס זה מבורך, נשים הן צד חשוב וחלק איכותי וגדול מהאוכלוסייה שחשוב לקדם".

משפחתו  וחבריו של ע' עומדים לבוא לסיום הקורס. יש לו שתי אחיות ואח מהצד של אמא ושני אחים מהצד של אבא. אביו נ' עובד בהייטק ואמו מירית מנהלת אגף בעירייה במרכז הארץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר