מעצר תושב קלקיליה שחטף שרשראות מקשישים. צילום משטרת ישראל

ירד נמוך: תועד חשוד שחטף שרשראות מצווארן של קשישות בכפר סבא

החשוד, שוהה בלתי חוקי מקלקיליה, תועד במצלמות האבטחה אורב לקשישות, חוטף את השרשרת ונמלט

פורסם בתאריך: 25.6.19 13:48

תושב קליקליה, שוהה בלתי חוקי בישראל, חשוד שחטף לקשישות, בשבעה אירועים שונים, שרשראות בעת שהלכו ברחוב. שלושה מהמקרים אירעו בכפר סבא, ארבעה בפתח תקווה. לפני כשבועיים נעצר החשוד בכפר סבא.

המשטרה מסרה כי במהלך החודש התקבלו מספר תלונות מקשישות על גבר שחטף מהן שרשרת. חוקרי המשטרה הצליחו לאפיין דפוס פעולה דומה בכל האירועים, של איתור הקורבן, מעקב אחריו, חטיפת השרשרת ובריחה מהמקום.

אירוע ראשון אירע ביום 19.5.19 ברחוב לוין בפתח תקוה. הקורבן, קשישה בת 70 ישבה על ספסל בגינה הציבורית יחד עם המטפלת שלה. מתלונתה עולה כי לידן ישב גבר שבהמשך קם ממקומו ותלש מצווארה את שרשרת הזהב שענדה. כתוצאה מתלישת השרשרת, הקורבן נפלה ארצה. אירוע נוסף אירע ביום 22.5.19 ברחוב הרצל בפתח תקוה. הקורבן, קשישה בת 92 סיפרה לחוקרי המשטרה כי בזמן שהלכה ברחוב הרגישה כי השרשרת נתלשה מצווארה ומישהו נמלט מהמקום.

אירוע שלישי אירע ביום 26.5.19 ברחוב בילינסון בכפר סבא. הקורבן, קשישה בת 84 סיפרה לחוקרי המשטרה כי הלכה בסמוך לביתה כאשר לפתע ניגש אליה גבר וניסה לחטוף ממנה את השרשרת. החשוד תלש מצווארה את התליון ונמלט. אירוע רביעי אירע ביום 26.5.19 ברחוב שטמפפר בפתח תקוה. הקורבן, בת 87 סיפרה כי הלכה ברחוב עם אחותה, כבת 80, ולפתע גבר חטף את השרשרת מצווארה ונמלט. הקשישה נחבלה קלות.

אירוע חמישי אירע ביום 4.6.19. הקורבן, בן 79 סיפר כי כשיצא מהבניין בו הוא מתגורר ברחוב אוסטושינסקי בכפר סבא, ניגש אליו גבר וניסה לחטוף ממנו את השרשרת שלצווארו, ניסיון שלא צלח. עוד באותו היום אירע אירוע נוסף. הקורבן, בת 77 סיפרה כי כשהייתה ברחוב גאולה בכפר סבא הגיע אליה גבר מאחור ומשך מצווארה את השרשרת שלה. אירוע שביעי אירע ביום 11.6.19 כאשר הקורבן, בת 73 סיפרה כי גבר חטף מצווארה את השרשרת ברחוב רוטשילד בכפר סבא.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות מצילומי מצלמות האבטחה במספר אירועים שונים כי מדובר בגבר בן 27 תושב קלקיליה. הוא אותר ונעצר בכפר סבא ביום 12.6.19. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו הוארך בשלושה ימים עד למחר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר