האקרובטיות בקרקס אקווה, בהופעה שבוע שעבר. צילום אורית דומינסקי

דקות של חרדה בקרקס בירוקה: המגדל האנושי התמוטט, אקרובטית נפצעה

תרגיל אקרובטיקה במופע שהתקיים אתמול בקרקס אקווה בשכונה הירוקה בכפר סבא לא צלח. "זה היה מפחיד, כולם בקהל היו המומים", סיפרה אחת הצופות

פורסם בתאריך: 7.7.19 11:32

דקות ארוכות של חרדה עברו אתמול (שבת) על צופי ומשתתפי קרקס אקווה בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא, כאשר זמן לא רב אחרי תחילת המופע של השעה 17:00 אחד התרגילים של להקת אקרובטיות מאתיופיה השתבש והן נפלו אחת על השנייה.

"הלכתי למופע עם הבן שלי", מספרת תושבת העיר אדמית בריכטה, "בסוף תרגיל האקרובטיקה של הבנות, מעין תרגיל גמישות כשהאחת מתקפלת אחורה וניצבת במעין קשת, השנייה עולה עליה וכך גם השלישית והרביעית, פתאום הן כולן התמוטטו אחת על השנייה והתחתונה ביותר לא קמה. זה היה ממש מפחיד. היו שלוש דקות של חרדה, המוזיקה המשיכה לנגן אבל כלום לא קרה על הבמה. בקהל היה רחש, כולם היו המומים. היה ברור שהם לא יודעים מה לעשות עם עצמם אבל בסוף המופע נמשך אחרי שהן נשאו אותה על הידיים אל מאחורי הקלעים. אני מקווה שלא קרה לה שום דבר חמור. גם הבן שלי היה המום. האמת, נורא הפריע לי שהמופע המשיך אחרי זה. לפחות תגידו בסוף שהיא בסדר. אולי רק אני לקחתי את זה קשה לעומת אחרים".

גם בעמוד הפייסבוק "מאמות בכפר סבא" היו מי שהביעו דאגה. "זה היה מלחיץ, הרימו אותה מהרצפה כמו שטיח", סיפרה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "זה מופע מדהים, מאוד נהנינו. חבל מאוד על הנפילה, אבל חוץ מזה היה מעולה".

האקרובטית הפצועה פונתה לטיפול בבית החולים מאיר, שם מסרו כי "האקרובטית קיבלה טיפול בחדר המיון האורתופדי ושוחררה".

מחברת טבת הפקות נמסר: "תודה על ההתעניינות. האקרובטית בסדר גמור. היא קיבלה מכה יבשה ונתנו לה אקמול ומנוחה לשלושה ימים. נכון שהכל נראה ונשמע מאוד דרמתי, ובהתחלה היה חשד לשבר בכתף, אבל מסתבר שברגע שנרגעים הכל הרבה פחות נורא. חלק גדול מהעבודה של האנשים האלה הוא ללמוד איך ליפול".

למה לא הודעתם לקהל מה מצבה בסוף המופע?

"מכיוון שבסוף המופע אנשי צוות הקרקס היו עדיין איתה בדרך לבית החולים. עדכון על מצבה קיבלנו רק בשעות הערב המאוחרות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר