חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד
חניה בכחול לבן. צילום מוטי מילרוד

בחסות העירייה: פעם בשנה תוכלו לחנות בלי לשלם

תושבים שלא יפעילו אמצעי תשלום לחניה יקבלו, פעם בשנה, אזהרות במקום דוחות

פורסם בתאריך: 9.7.19 17:26

עיריית כפר סבא תאפשר לנהגים, פעם בשנה, לחנות ללא תשלום במקומות המיועדים לחניה בתשלום, כמו ליד שפות מדרכה הצבועות בכחול לבן או בחניונים עירוניים.

בהודעה שפרסמה היום העירייה נמסר כי "העירייה יוצאת בשירות ייחודי ומתחשב לתושבים, במטרה להקל על תושבות ותושבי העיר ולסייע להם בהליך הסדרת תווי חניה ואמצעי תשלום בגין חניה ברחבי העיר. במסגרת השירות, ביוזמת אגף שירות והסברה בעירייה, יהיו זכאים תושבים, אשר יירשמו לשירות באתר העירוני, לקבל מעיריית כפר סבא אזהרה פעם בשנה, במקרה בו רכבם יחנה ללא הפעלת אמצעי תשלום חניה או עם תו חניה שפג תוקפו. יש לציין, כי מדובר באזהרה אחת שתינתן לכל שנה קלנדרית. האזהרה תכלול פרטים כיצד על התושב לנהוג בכדי להסדיר את נושא החניה ואמצעי התשלום".

ממלא מקום ראש העירייה וסגנו, ומחזיק תיק השירות בעירייה, איתן צנעני: "היוזמה הינה חלק משיפור השירות לתושב והיא נועדה להתחשב בתושבים שעשו טעות וחנו מבלי שהסדירו את התשלום עבור החניה. שירות זה הינו ביטוי לכך שהעירייה שמה את התושבים בראש מעייניה. אני ממליץ לתושבים להירשם באתר העירוני וליהנות מהשירות החדש והייחודי".

ראש העירייה רפי סער: "מדובר במיזם מבורך כחלק מהמדיניות העירונית לשיפור השירות הניתן לתושב ולמציאת פתרונות למצוקת החניה בעיר. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להירשם לשירות החדש ולהימנע מקבלת קנסות מיותרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר