עשן מיתמר באזור פי גלילות. התמונה פורסמה והופצה ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט

פיצוץ במפעל תעש השרון. במקביל, שריפה משתוללת בפי גלילות. צפו

לפי דוברות הכבאות השריפה במפעל תעש פרצה בחדר שמאוחסנים בו רימוני עשן. במקביל, שריפת קוצים משתוללת באזור פי גלילות. עדיין לא הושגה שליטה על האש

פורסם בתאריך: 15.7.19 11:55

פיצוץ נשמע לפני זמן קצר באיזור מפעל תעש השרון ועשן והחל מיתמר מהמקום. מדוברות כבאות האש נמסר כי "נשמע פיצוץ במקום מלווה בפטריית עשן . לפי הדיווח מהמקום מדובר באירוע בחדר שמאוחסנים בו רימוני עשן וכתוצאה מכשל שעדיין לא ידוע בדיוק מהו נגרם פיצוץ. לדברי אחד מגורמי החירום בתעש אין סכנה מבחינת החומר. צוותי כיבוי מבצעים ניטור ונערכים בהתאם". בהמשך נמסר מהכבאות: "מדובר בתנור תעשייתי שהתלקח ובעקבות כך נשמע פיצוץ קל והחל לעלות עשן. האירוע בשליטה ואין נפגעים. כוחות משטרה וכיבוי אש במקום".

תיעוד השריפה במפעל תעש השרון כפי שהופץ ברשתות החברתיות (הסרטון פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט)

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר בתגובה כי העירייה עוקבת מקרוב אחר הנעשה בשטח יחד עם כוחות הכיבוי ואנשי איכות הסביבה. "קרקע שהוטמנו בה במשך שנים נפלי פגזים, חומרי נפץ, חומרים כימיים וחומרי בעירה, סופה להתלקח ללא כל התראה. זה בדיוק החשש מקרקעות כאלה. אני מקוה שהותמ"ל, שמתכנן בנייה המונית על כל קרקע פנויה – כמו באפולוניה – ללא אבחנה בין שטחים מסומנים או ירוקים, ייקח את הענין לתשומת ליבו".

במקביל, משתוללת שריפה באזור פי גלילות וכרגע אין שליטה על האש. מהמשטרה נמסר כי מקור השריפה הוא "שריפת קוצים שכובתה אמש והתחדשה לפני זמן קצר". עוד נמסר כי כוחות כיבוי אש ומשטרה מטפלים באירוע. "נחסם לתנועה הנתיב הימני המיועד לתחבורה ציבורית בדרך נמיר לכיוון צפון. הציבור מתבקש להתרחק מהאזור ולאפשר לכוחות לבצע מלאכתם", מסרה המשטרה.

מדוברות הכבאות נמסר: "שריפת קוצים גדולה מאיימת על חניון רכבים באזור צומת גלילות. צוותי כיבוי רבים פועלים באירוע להשגת שליטה. מפקד מחוז דן יצא למקום עם מספר קציני מטה לבצע הערכת מצב".

השריפה בפי גלילות. צילום דוברות המשטרה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר