המשלחת למשחקים הבינלאומיים לילדים. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

השלל: שתי מדליות זהב, אחת כסף ושתי ארד

ספורטאי כפר סבא חזרו מאולימפיאדת הילדים שהתקיימה ברוסיה עם חמש מדליות, שתיים מהן לאתלט עדן סלע

פורסם בתאריך: 17.7.19 17:55

נבחרת הספורטאים הכפר סבאית למשחקים הבינלאומיים לילדים, שהתקיימו השבוע ובשבוע שעבר בעיר אופה (Ufa) שברוסיה, חזרה לארץ עם הישגים לא מבוטלים ושלל שכולל חמש מדליות. בסוף השבוע שעבר דיווחנו על זכייתם של איתמר זאבי במדליית זהב במשקל עד 40 ק"ג, אופק רחמים במדליית זהב במשקל עד 50 ק"ג ונרי ווינרוט במדליית ארד במשקל עד 44 קילוגרם. בהמשך זכה עדן סלע במדליית כסף בקפיצה לרוחק עם תוצאה של 6.23 מטר, ובמדליית ארד בריצה ל-100 מטרים.

את ישראל יצגו, מלבד 12 הספורטאים מכפר סבא, גם ספורטאים מהוד השרון, רעננה, עמק חפר, נתניה, באר שבע וירושלים. בסך הכל זכתה הנבחרת הישראלית ב-23 מדליות, מהן שתי מדליות זהב בהן זכו הספורטאים מכפר סבא.

הנבחרת כללה גם שני מאמנים – מאמן הג'ודו רז קואז ומאמן נבחרת האתלטיקה קוסטה סמיונוב, את מנהל רשות הספורט העירונית, שאול מיטלברג, את סגן מנהל מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט אבי בנבנישתי שהיה אמון על יציאת המשלחת מישראל ואת מארגנת ארגון המשלחת מישראל ותושבת כפר סבא רותי בן עיזרי.

המשחקים הבינלאומיים לילדים, שמתקיימים מדי שנה מאז 1968, מיועדים לילדים בגילאים 15-12 ומתחרות בהם משלחות מערים ברחבי העולם. זו הפעם הראשונה שכפר סבא משתתפת במשחקים. השנה השתתפו במשחקים ספורטאים מ-63 רשויות מקומיות שונות מ-32 מדינות ברחבי העולם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר