צילום אילוסטרציה: דודו בכר

כתב אישום יוגש נגד חייל מכפר סבא החשוד שביצע עבירות מין ב-15 קטינות וחיילות

החשוד, כבן 20, הציג את עצמו כאסיסטנט בניסוי רפואי ולפי החשד ביצע את העבירות בשלוש השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 21.7.19 11:43

הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום הוגשה נגד תושב כפר סבא, חייל כבן 20, החשוד בביצוע עבירות מין ב-15 קטינות וחיילות, תוך הונאה, במהלך שלוש השנים האחרונות.

החשוד נעצר ב-7 ביולי לאחר שבמשטרה התקבלו מספר תלונות מחיילות שסיפרו כי גבר מכפר סבא הציג עצמו בפניהן כאסיסטנט באחד מבתי החולים במרכז הארץ, המבצע ניסוי הקרוי "גז טבורי". עוד סיפרו המתלוננות כי במהלך אותו ניסוי, הן עברו מספר בדיקות על ידי החשוד, במהלכן ביקש מהן להתפשט וחיבר אותן למכשירים ומחטים, תוך כדי שהוא מבצע בהן פעולות עיסוי ופעולות החייאה. החשוד אף החתים את המתלוננות על מסמך סודיות מזוייף, וחלק מהמתלוננות שביקשו לעזוב את הפרוייקט בטרם הסתיימו הבדיקות, נקנסו בשל הפרת חוזה.

לפי המשטרה, במהלך החקירה התברר כי החשוד פעל בשיטה דומה גם נגד קטינות והתברר כי במהלך שלוש השנים האחרונות החשוד פעל בשיטה דומה נגד 15 מתלוננות מרחבי הארץ, חיילות וקטינות. חלק מהבדיקות המזוייפות החשוד אף תיעד במצלמה. עוד התברר ממהלך החקירה כי החשוד חיבר את המתלוננות למכשירים רפואיים ובציע בהן פעולות עיסוי והחייאה ובכך לפי החשד, הגיע לסיפוק מיני.

חוקרי המשטרה התחקו אחר החשוד ובחיפוש שערכו בביתו נמצא הציוד הרפואי ששימש את החשוד בזמן שהונה את המתלוננות: כבלים חשמליים, מזרקים, תיקים רפואיים מזוייפים של המטופלות עם עיצוב לוגו של בית חולים ממרכז הארץ שבשמו הציג עצמו החשוד. עוד התברר כי כל הציוד שנתפס שימש כציוד פיקטיבי לביצוע מעשיו של החשוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר