צאלה וקסמן-גונן
צאלה וקסמן-גונן

הרכש החדש של סתיו שחם: צאלה וקסמן גונן פורשת מהעירייה

סמנכ"לית שירות והסברה בעיריית כפר סבא תהיה סמנכ"לית הפיתוח העסקי בחברת ההייטק סגמנט

פורסם בתאריך: 29.7.19 15:48

סמנכ"לית שירות והסברה בעיריית כפר סבא, צאלה וקסמן-גונן, הודיעה על פרישתה מהתפקיד. כך הודיעה העירייה. וקסמן-גונן מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת ההייטק סגמנט טכנולוגיות מידע של איש העסקים סתיו שחם.

וקסמן-גונן עובדת בעיריית כפר סבא מזה כעשור. היא שימשה כדוברת העירייה ובשנים האחרונות כסמנכ"לית שירות והסברה. וקסמן גונן: "אני מודה על השנים הארוכות בהם שירתי את תושבי כפר סבא במסגרת תפקידי ועל ההזדמנות שנפלה בחלקי לעבוד לצדם של ראש העיר רפי סער, מנכ"ל העירייה איתי צחר ואיתן צנעני, סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות. אני מודה על האמון שניתן בי ועל החופש ליצור ולהגיע לפסגות חדשות. זכיתי לעבוד לצד הנהלה ועובדים מסורים, שטובת התושבים עומדת תמיד לנגד עיניהם. אני פונה לדרך חדשה ומאחלת המשך הצלחה לכל עובדי העירייה ולעומד בראשם".

ראש העירייה רפי סער: "אני מודה לצאלה על כמעט עשור של עשייה בעיריית כפר סבא". מנכ"ל העירייה איתי צחר: "אני מברך את צאלה מכל לבי על התקדמותה, ובטוחני כי תעשה חיל גם בתפקידה החדש במגזר הפרטי". מנכ"ל סגמנט סתיו שחם: "אני שמח על הצטרפותה של צאלה לחברה בתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי. אני מכיר אותה הרבה שנים והמינוי שלה משמח אותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יואב

    ברוך שפטרנו מעולה של זו,
    צבועה שאומרת לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע.

  2. RAMI

    צאי-יאלה אוי, חבל , באמת חבל…. למה? למה? היא לא עשתה את זה
    חמש שנים לפני , ממש חבל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר