הדס וילף. צילום ענת גבע שרון
הדס וילף. צילום ענת גבע שרון

חולמים להקים עסק? אתם יזמים בתחילת הדרך? התוכנית הזאת של מרכז הצעירים היא בדיוק בשבילכם

בחודש הבא יחלו המיונים לתוכנית, שבסופם ייבחרו 15 יזמים בגילאים 40-25. הם יקבלו מפגשי לימוד מקצועיים שאמורים להקפיץ להם את העסק, וגם ליווי של מנטורים שהם בעלי עסקים בעצמם

פורסם בתאריך: 5.8.19 08:31

בשורה ליזמי כפר סבא הצעירים. בחודש הבא יחלו המיונים לתוכנית "הדור הבא", תכנית יזמות ומנטורינג המיועדת ל-15 יזמים צעירים תושבי העיר שמאמינים שהמיזם שלהם הוא הדבר הבא.

המיונים לתוכנית "הדור הבא", תוכנית היזמות והמנטורינג של מרכז הצעירים בכפר סבא, יחלו ב-1 בספטמבר. מטרתה של התוכנית היא לקדם את היזמים הצעירים של העיר שנמצאים בתחילת דרכם על ידי ליווי של בעלי עסקים ותיקים, לתת קרש קפיצה משמעותית לבעלי עסקים עצמאיים צעירים בתחילת דרכם וגם לשמש כקבוצת תמיכה עסקית. "התוכנית עצמה תתחיל בתחילת נובמבר, בגמר המיונים, כשיתקבלו אליה 15 יזמים בלבד", אומרת מנחת התוכנית, הדס וילף, מאמנת אישית ועסקית, "כדי להגיש מועמדות לתוכנית צריך להיות בגילאי 40-25, תושבי כפר סא, בעלי עסק עצמאי בשנתו הראשונה או ממש לאחר פתיחת העסק, ברמה של כמה חודשים. לאחר מילוי השאלון, אנחנו נזמן מספר מועמדים לריאון אישי ובסופו יתקבלו לתכנית 15 יזמים".

התוכנית תחולק לשני חלקים. החלק הראשון כולל עשרה מפגשי לימוד מקצועיים שנערכים אחת לשבועיים, בהם לומדים תוכן שכל בעל עסק עצמאי זקוק לו, כמו למשל הגדרת העסק, שירותי העסק, מוצרים, לקוחות, שיווק דיגיטלי, תכנון אסטרטגי ותכנון שנת עבודה, מכירות, היבטים פיננסים ועוד. בחלק השני יוצמד לכל יזם מנטור שהוא בעל עסק ותיק שילווה את היוזם והמיזם בכל התהליך.

"לתכנית שלנו יתקבלו חבר'ה שהמטרה, העסק, והייעוד שלהם ברור להם ושמחוייבים להצלחה ולעבודה קשה כדי להוציא את המיזם שלהם לפועל", אומרת וילף.

להרשמה לתוכנית הקליקו כאן. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר