צפריר רוזן
צפריר רוזן

עולה צפונה: מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה עוזב את העירייה

צפריר רוזן מונה למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה: "אני מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים"

פורסם בתאריך: 6.8.19 13:03

צפריר רוזן, מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה בעיריית כפר סבא, מונה למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה. מעיריית כפר סבא נמסר שרוזן, 49, גמלאי של מערכת הביטחון, פרש בדרגת סגן אלוף מצה"ל בשנת 2012 ומילא תפקידים בכירים במערך משאבי אנוש של הצבא. עם שחרורו עבד בגוף חשאי בתפקידי ניהול בכיר ובמהלך השנתיים וחצי האחרונות שימש כמנהל אגף משאבי אנוש והדרכה של עיריית כפר סבא ונמנה כחבר הנהלת העירייה.

"במהלך תפקידו בעיריית כפר סבא, היה אמון רוזן על הטיפול והדאגה לרווחת 3,500 עובדי העירייה וגמלאיה. במסגרת תפקידו הוביל מספר תהליכי עומק חוצי ארגון, כגון מיסוד והטמעת תהליכי גיוס אינטרנטיים חדשניים, הקמת פורטל עובדים חדש, הקמת מערך ההדרכה, טיפוח המשאב האנושי בעירייה. זאת על ידי הקמת סדנאות להעצמת העובדים, וכן בדגש על טיפול מיטבי באוכלוסיית הפורשים בעירייה", מסרה העירייה.

רוזן: "אני מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים: מחד הרצון לקידום ולשיפור המרחק הגיאוגרפי ממקום מגוריי אל מול עזיבת הקן המשפחתי החם והמחבק מאידך. אני מודע לאתגר ולגודל האחריות שבמעבר לתפקיד כראש מינהל משאבי אנוש והדרכה בעיריית חיפה, ומבטיח לעשות כל שביכולתי להצדיק את האמון שבבחירתי לתפקיד".

ראש העירייה רפי סער: "שמחתי לשמוע כי צפריר מתקדם לתפקיד בכיר ומשמעותי. במהלך תפקידו הוביל צפריר מספר שינויים משמעותיים בטיפול ובקידום אוכלוסיית עובדי העירייה, ואני סמוך ובטוח כי יתרום מניסיונו ומקצועיותו לכל אשר יפנה".

מנכ"ל העירייה איתי צחר: "במהלך עבודתו בעירייה, הוביל צפריר תהליכים מקצועיים רבים, הן בתחום ההון האנושי והן בנושאים רבים אחרים, והינו שותף אמיתי בהתוויית הדרך ומימושה. אני בטוח כי יעשה חיל גם בתפקיד המשמעותי בעיריית חיפה ושמח בשמחתו על היבחרו לתפקיד זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר