רונן ביטי צילום אילן אסייג
רונן ביטי. צילום אילן אסייג

בית המשפט בכפר סבא הרשיע במסגרת הסדר טיעון את רונן ביטי בעבירות מין בקטינות

אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי הודה במסגרת הסדר הטיעון בביצוע מעשים מגונים בשבע מתלוננות שונות, בנות 15-13, באמצעות קבוצות ווטסאפ וטלגרם

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:09

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע את רונן ביטי (49), אביה של כוכבת הילדים ותושבת הוד השרון עדי ביטי, בעבירות של מעשה מגונה בקטינה שלא מלאו לה 14 (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16 (ריבוי עבירות), הטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. כך מסרה הפרקליטות. ביטי נאשם שביצע את העבירות בשעה מתלוננות שהיו בנות 15-13 בעת ביצוע המעשים.

ביטי הורשע על פי כתב האישום המתוקן שבו הודה במסגרת הסדר טיעון ולאחר הליך גישור ממושך. לפי האישום המתוקן, בשנת 2014 הוקמה קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה", בה הנאשם היה אחד מהמנהלים, שבה השתתפו כ-70 קטינות שמעריצות את עדי ביטי ואשר הייתה פעילה בתקופה הרלוונטית לכתב האישום. בהמשך, נפתחו קבוצות וואטסאפ נוספות מצומצמות יותר, עם מי מהקטינות, חלקן ביוזמת הנאשם וחלקן ביוזמת הקטינות.

החל מיולי 2017 ועד לסוף ינואר 2018, נהג הנאשם לשוחח עם קטינות המעריצות את עדי, הן בקבוצת "ביטי אימפריה", הן בקבוצות הוואטסאפ הנוספות והן בצ'אט הפרטי, חלקן שיחות בעלות תוכן מיני. בחלק מהמקרים, נהג הנאשם לפנות לקטינות בצ'אט הפרטי ולשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה", בה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן. לאחר שהקטינות התקינו את אפליקציית הטלגרם, הנאשם נהג להגדיר "מחיקת הודעות אוטומטית" ולנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות. בין השאר, נהג הנאשם להציע לקטינות לבצע בעצמן מעשים מיניים, ביקש מחלקן שתשלחנה לו הודעה קולית בה הן גונחות, נהג לשלוח לחלקן תמונות וצילומי וידאו של גברים מבצעים בעצמם מעשים מיניים ועוד. בהמשך, פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטסאפ שבה חשפו בפני אשת הנאשם את מעשיו.

מהפרקליטות נמסר כי ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש. "השיקולים לעריכת ההסדר היו, בין היתר, מספר רב של ישיבות גישור, במהלכן השופט המגשר הביע את דעתו בנוגע לאישומים שנמחקו מכתב האישום, שהינם מעשים מיניים ברף הנמוך, אשר עלתה שאלה בדבר פליליותם", נמסר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר