חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד
חניה בכחול לבן. צילום מוטי מילרוד

לראשונה בכפר סבא ובעולם: שכחתם לשלם על חניה? קבלו תזכורת לנייד במקום דוח

טכנולוגיה חדשה תמפה את כלי הרכב שלא שילמו על חניה בכפר סבא ותעניק לנהגים הזדמנות נוספת להפעיל את החניה

פורסם בתאריך: 22.8.19 09:14

טכנולוגיה חדשה של חברת Wisesight, תמפה את כלי הרכב שלא שילמו על חניה בכפר סבא ותעניק לנהגים תזכורת והזדמנות נוספת להפעיל את החניה. כפר סבא היא העיר הראשונה בארץ ובעולם שבה ניתן השירות באמצעות אפליקציית החניה פנגו.

לפי הודעה לעיתונות שפרסמה החברה, נהגים שלא הפעילו תשלום על חניה בכחול לבן יקבלו מסרון שתוכנו: "חונה בכחול לבן? לא לשכוח להפעיל פנגו". מתוכנן לפעול גם עם אפליקציות וחברות טכנולוגיה נוספות בישראל וברחבי העולם. "המערכת כבר עובדת כיום במספר מתחמי חנייה מרכזיים בכפר סבא ולאחר ביצוע פיילוט מוצלח עם עיריית אשדוד, וצפויה להתרחב לאזורים נוספים בערים אלה ובהמשך לערים נוספות", מסרה החברה, "במסגרת פיילוט שהתקיים במהלך החודשים האחרונים נרשמה היענות גבוהה ושביעות רצון מצד הנהגים שקיבלו מסרונים. הטכנולוגיה של Wisesight ממפה את כלי הרכב שחונים ברחוב ועורכת בדיקה מאובטחת מול מערכת החניה של הרשות העירונית. במידה ובעל הרכב לא שילם על החניה ואינו זכאי לפטור כלשהו בתשלום אגרת חניה, ובתנאי שהרכב רשום בחשבון פנגו, נשלח לגורם הרלוונטי בחשבון מסרון (SMS) מזוהה עם תזכורת להפעיל חניה על מנת להימנע מדוח".

עוד נמסר כי "המערכת היא חלק מפרויקט של 'עיר חכמה' של עיריית כפר סבא, המבוססת על מצלמות הפרוסות בשלושה מתחמי חניה באזור "חניוני מרכז העיר ורחוב ויצמן": פינת רחובות דוד אלעזר/כרמל (50 חניות), אזור השוק (50 חניות), אזור השוק – חניון כנרת (150 חניות). לפי הנתונים מהאתרים שבהם פועלת הטכנולוגיה בשטח: כבר היום, עם קבלת מסרון התזכורת להפעלת חניה בכחול לבן, יותר מ-40 אחוז מהנהגים, מבין אלה שלא הפעילו חניה, עושים את זה בעקבות הסמס שנשלח אליהם מפנגו ובכך נמנעים מקבלה של דוח חניה. מרגע משלוח המסרון ועד להגעת הפקח אל הרכב, יינתן לנהגים זמן סביר להספיק להפעיל את התשלום על החניה. המסרון יישלח רק למי שלא הפעילו תשלום על חניה בעת היציאה מהרכב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר