פיצוץ צינור בקניון G כפר סבא

"באמצע הקניון קיבלנו את ונציה": צפו בפיצוץ מים אדיר בקניון G

רכב של אחד מלקוחות הקניון התנגש בצינור ההסנקה וגרם לזרימה של מים לגובה של עשרות מטרים. הבעיה תוקנה עוד הלילה. משטרת ישראל מחפשת אחר הנהג הפוגע

פורסם בתאריך: 22.8.19 13:00

פיצוץ מים ענק אירע הלילה לאחר חצות בקניון G בכפר סבא. לצומת השרון נודע כי רכב התנגש בצינור הסנקה של הקניון בתוך החנייה וגרם לזרם ענק שעלה לגובה אדיר והציף את החניון לחלוטין. האירוע לא דווח לעיריית כפר סבא או למפעל המים ובקניון טיפלו בתקלה בכוחות עצמם. בהנהלה פנו למשטרת ישראל כדי לאתר את הנהג שעזב את המקום.

"יצאנו מסרט ופתאום ראינו את המחזה הסוריאליסטי הזה שבאמצע הקניון קיבלנו את ונציה", מספר תושב העיר. "היו אנשים שהתקשו להגיע לרכבים שלהם, אבל אני ואשתי חנינו במקום אחר. האמת שזה היה קצת היה מפחיד שפתאום יש פיצוץ כזה ושאתה לא יודע לאיזו תגובת שרשרת זה יכול לגרום. לכן התרחקנו מהר מהמקום. ראינו שמגיעים לאזור אנשים אבל אנחנו כבר היינו בכיוון השני".

מהנהלת קניון G נמסר בתגובה כי "אמש התנגש רכב של אחד מהלקוחות בצינור ההסקה של הקניון, דבר שגרם לזרימה גדולה של מים במתחם. פעלנו באופן מידי להפסקת זרימת המים והתקלה תוקנה. אנו פועלים בשיתוף עם משטרת ישראל לאיתור הנהג״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר