רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

אוהבים את כפר סבא: סקר קובע כי תושבי העיר הכי מרוצים בארץ ממקום המגורים שלהם

על פי הסקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כפר סבא גם מובילה בשיעור המרוצים מכמות השטחים הירוקים עם 84 אחוז ומהניקיון עם 77 אחוז

פורסם בתאריך: 25.8.19 16:14

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום כי מבין 16 הערים המונות 100 אלף תושבים ויותר, הערים מובילות בשיעור המרוצים מאזור המגורים הן כפר סבא עם 96 אחוז ותל אביב-יפו (91 אחוז). כפר סבא גם מובילה בשיעור המרוצים מכמות השטחים הירוקים עם 84 אחוז (אחריה רמת גן עם 77 אחוז) ומהניקיון עם 77 אחוז.

הסקר החברתי הוא סקר שנתי המספק מידע על תנאי החיים של האוכלוסייה הבוגרת בישראל ועל רווחתה. הסקר נערך על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ברחבי הארץ במהלך 2018. במסגרתו רואיינו בביתם כ-7,450 איש בני 20 ומעלה, המייצגים כ-6.5 מיליון איש בנושאים שונים המתמקדים במוביליות בתחומי המצב המשפחתי, התעסוקה, מקום המגורים ורמת הדתיות.

על פי הסקר רק 22 אחוז מבני ה-20 ומעלה גרים בכפר סבא מאז לידתם. מנגד שיעור התושבים החדשים עם ותק של עד 10 שנים בעיר עומד על 25 אחוז. מתוך הנסקרים 87 אחוז מתכוונים להמשיך לגור בעיר בחמש השנים הקרובות (נתון השלישי בטיבו לפני ירושלים עם 88 אחוז ונתניה 89 אחוז). שיעור מהמועסקים תושבי העיר העובדים בכפר סבא עומד על 40 אחוז.

הישראלים באופן כללי מרוצים מאזור מגוריהם (37 אחוז מרוצים מאוד ו-27 אחוז מרוצים) אולם בכפר סבא כאמור מרוצים הרבה יותר. 96 אחוז מתושבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר