הפגנת תושבים נגד הנת"צ ברחוב ויצמן בכפר סבא

ההפגנה נגד הנת"צ: צפו בתושבים חוסמים את התנועה

כמאה איש ואישה הפגינו הערב בפינת הרחובות ויצמן וטשרניחובסקי. מארגן ההפגנה נבות רובינשטיין: "אולי בעירייה יבינו שהתושבים הם לפני משרד התחבורה"

פורסם בתאריך: 1.9.19 19:19

כמאה איש ואישה הפגינו הערב (18:00) בצומת הרחובות ויצמן וטשרניחובסקי בכפר סבא נגד סלילת נתיב התחבורה הציבורית ברחוב ויצמן, כחלק ממיזם מהיר לעיר של משרד התחבורה. המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב "כפר סבא – מחשבים מסלול מחדש", "רוצים נת"צ שעתיים ביום", "ויצמן פקק שווה עיר סתומה" ו"פרויקט של 250 מיליון שקלים ללא שינוי תב"ע", "נתיב אחד בוויצמן שווה עומס בכל העיר".

המפגינים חסמו חלק מהצומת כשהמשטרה בתחילה עקבה אחריהם מעבר לכביש ולאחר מכן פנתה אל המפגינים בדרישה לעלות בחזרה אל המדרכות. הללו השיבו כי בידם אישור לחסום את הצומת, אך ללא הועיל. אז החליטו המפגינים לחצות הלוך ושוב את את מעבר החצייה בהליכה איטית. לבסוף, איפשרו השוטרים למפגינים  לחסום לסירוגין את הפנייה.

מארגן ההפגנה, יו"ר ועד שכונת וותיקים נבות רובינשטיין: "אנחנו מפגינים נגד ההקרבה של רחוב ויצמן ליום שלם. אנחנו לא מוכנים שיסגרו את הרחוב, שהוא העורק הראשי של העיר, אחרת כל העיר שלנו תהיה סתומה ופקוקה. תסגרו את העיר לשעתיים ביום ואל תתחילו לפני שאתם נותנים תשובות לכל הבעיות. אנחנו נשקול את צעדנו בהמשך, אולי בעירייה יבינו שהתושבים הם לפני משרד התחבורה. אפשר גם לעשות נת"צ וגם שהתושבים יהיו מרוצים. אני קורא לראש העיר לשבת ולדבר איתנו".

הפגנת תושבים נגד הנת"צ ברחוב ויצמן בכפר סבא

הפגנת תושבים נגד הנת"צ ברחוב ויצמן בכפר סבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עובדת הייטק

    כמה צפוי שרוב המפגינים זה זקנים שלא צריכים לנסוע שעתיים ביום לת"א לעבודה…חייבים תחבורה ציבורית מפותחת בכפר סבא, אין דרך אחרת! המצב היום בעיר בין הגרועים בארץ ויש גבול לכמות המכוניות הפרטיות והפקקים בשעות השיא! חייבים תחבורה ציבורית!

  2. תושב כפר סבא בעד פרוייקט.

    בכיינים, מה יקרה אם תעברו לאוטובוסים?
    לא יקרה כלום, היום כמעט כל העולם בתח"צ.

    אני בעד סלילה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר