אוטובוסים של מטרופולין. צילום: עזרא לוי
אוטובוסים של מטרופולין. צילום: עזרא לוי

האוטובוס איחר? רוצים פיצוי? בואו לשמוע איך עושים את זה בכנס מיוחד שמתקיים היום

אנשי ארגון 15 דקות יעבירו הערב (חמישי) הדרכה לתושבים שבה יסבירו איך אפשר לדרוש ולקבל בקלות מחברות האוטובוסים או הרכבת פיצוי על איחורים ותקלות

פורסם בתאריך: 19.9.19 08:54

תחת הכותרת "בואו לשמוע איך אפשר לקבל פיצוי כספי", מקיימת הערב (חמישי) עיריית כפר סבא, בשיתוף ארגון 15 דקות שעוסק בקידום תחבורה ציבורית ראויה בישראל, כנס הסברה מיוחד לתושבים, שבו תציג בפניהם את כל המידע בנוגע לזכויותיהם כנוסעים בתחבורה ציבורית. בכנס, שייערך בשעה 20:00 במרכז קיפוד בכפר סבא, יוצגו בפני תושבי העיר זכויותיהם בכל הקשור לנסיעה באוטובוסים וברכבות, וכן האמצעים לדרוש מחברות התחבורה הציבורית לממש אותן. כמו כן יוצגו הדרכים לדרוש פיצוי כספי במקרים של איחורים או אי הגעה של רכבות או אוטובוסים, בין היתר באמצעות הגשת תביעות.

"לאחרונה מתקבלות בעיריית כפר סבא תלונות רבות מצד התושבים על מפעילי התחבורה הציבורית בעיר, ובהן דילוג על תחנות, איחורים ואי יציאה של אוטובוסים", מסרה העירייה, "אף על פי שנושא הפעלת התחבורה הציבורית בעיר אינה תחת אחריותה הישירה של העירייה, מייחסת עיריית כפר סבא חשיבות ואחריות לציבור הנוסעים בעיר, והחליטה לסייע לתושבים בנושא ולקיים כנס ייחודי, בו יוצג המידע לתושבים".

ההזמנה לכנס

סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין: "אנחנו עורכים כנס שיאפשר לנוסעים לממש את זכויותיהם. לאוטובוס שלא הגיע או רכבת שאיחרה יש מחיר, ואין סיבה לכך שהנוסעים הם אלה שישלמו אותו. בכנס יקבלו המשתתפים הדרכה כיצד לקבל פיצוי בקלות ומבלי להשקיע מאמץ רב. תודה לשותפינו מארגון 15 דקות, המאגד את נוסעי התחבורה הציבורית, שיעבירו את ההדרכה".

שמרית נוטמן מנכ"לית ארגון 15 דקות: "הצעד הראשון שאנחנו, כנוסעים, יכולים לעשות כדי לקדם את התחבורה הציבורית בישראל הוא להיות מודעים לזכויות שלנו כנוסעים, ולדרוש ממשרד התחבורה וממפעילי התחבורה הציבורית לשפר את השירות שאנחנו מקבלים, ובמקרים מסוימים אף לדרוש פיצוי על נזק שקרה לנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר