דודו אשכנזי (משמאל) ופנחס כהנא. צילום פרטי
דודו אשכנזי (משמאל) ופנחס כהנא. צילום פרטי

חג לאילנות: טקס הוקרה למשמר האילנות יתקיים היום ברחוב המייסדים

שלטים חדשים יתלו על שני עצים שניטעו ברחוב לפני כחמש שנים כהוקרה למשמר, אך לא סומנו ככאלה עד היום. יו"ר המשמר מספר על שיתוף פעולה פורה עם העירייה: "נמשיך להיות שומרי הסף של העצים"

פורסם בתאריך: 19.9.19 11:52

הערב, בשעה 17:30, יתקיים ברחוב המייסדים פינת סמטת כנרת בכפר סבא, טקס הוקרה במעמד ראש העירייה למתנדבי משמר האילנות ותמיכתם בעצים בעיר. בטקס יתלו שלטים חדשים על גבי שני עצים שנטעו במקום לפני כחמש שנים כהוקרה למשמר, אך לא סומנו ככאלה עד היום.

"זה יום חג עבורנו", אומר יו"ר משמר האילנות דודו אשכנזי. "זה התחיל מזה שלפני חמש או שש שנים נטעו שני עצים כהוקרה למשמר. רותי דוידוביץ', מהפעילות הוותיקות אצלנו, נזכרה בזה באחת הישיבות השוטפות שהיו לנו עם האגף לחזות העיר. היא שאלה למה שלא ישימו שלט שהעצים ניטעו כהוקרה למשמר האילנות. משם בעירייה הרימו את הכפפה ומכאן צלח הטקס. כך שלמעשה אנחנו היום מחדשים עטרה ליושנה ומציינים את זה הלכה למעשה בשלטים עם הכיתוב: 'עצים אלו ניטעו כהוקרה של עיריית כפר סבא לפועלה של קבוצת משמר האילנות'. זה יהיה עם הלוגו החדש של המשמר ובטקס ויהיו עוד דברים נוספים. זה בהחלט סוג של אבן דרך לקראת השנה החדשה שמציינת את התעצמות העבודה שלנו. ישנה עליית מדרגה בשיתוף הפעולה בינינו לבין מוסדות העיר הרלוונטיים, כולל ראש העירייה  והמנכ"ל. זה לא מחייב שתמיד נהיה תמימי דעים, כי יש גם חילוקי דעות, ונמשיך להיות שומרי הסף של העצים, אבל העבודה ושיתוף הפעולה היא בהחלט פריצת דרך שמביאה להישיגים מרשימים שאותם אציין בטקס".

אתה מאוד מוחמא.

"זה לא אני – זה משמר האילנות. הקבוצה הכפילה את עצמה ואף יותר בתוך חצי השנה האחרונה. אני מרכז את זה, אבל בטח זה לא רק אני. כולנו מוחמאים ושמחים על כך. כמובן שמקומו של מייסד הקבוצה פנחס כהנא (חבר מועצת העיר כיום, א"א) גם יבוא לידי ביטוי, ויש לו תרומה גדולה לעשייה לאורך השנים. יהיה לו מקום של כבוד בטקס והוא מוזמן אליו".

יש הבדלי גישות מקצועיים בינך לבין פנחס. אפילו ראש העיר עקץ אותו בנושא הזה באחת מישיבות מועצת העיר.

"אנחנו לא תמיד תמימי דעים בדרך המקצועית. זה לגיטימי ומותר לא להסכים, אבל בהרבה מאוד דברים אנחנו מעריכים אחד את השני. אין בינינו מאבק. ברוח חודש אלול אנחנו לגמרי לא שם. באשר לעקיצות – מה שעושה קואליציה מול אופוזיציה זה לא ענייני ואני לא נכנס לזה. אני לא איש פוליטי".

אילו הישגים תמנה הערב?

"תחכה לנאום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר