עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

עיריית כפר סבא ירדה ארבעה מקומות בדירוג האיתנות הפיננסית של דן אנד ברדסטריט

עיריית כפר סבא דורגה השנה במקום השישי מבין 29 רשויות בינוניות, גבוה יותר מרעננה ונמוך יותר מהרצליה שבמקום השני

פורסם בתאריך: 23.9.19 16:58

עיריית כפר סבא דורגה במקום השישי מבין 29 ערים בינוניות (200-50 אלף תושבים) בדירוג הרשויות בעלות האיתנות הפיננסית הגבוהה ביותר של חברת דירוג האשראי דן אנד ברדסטריט. מדובר בירידה של ארבעה מקומות בדירוג, כשבשנת 2018 דורגה כפר סבא במקום השני.

דירוג הרשויות המקומיות מבוסס על חמישה פרמטרים המעידים על חוסנה הפיננסי והעסקי של הרשות המקומית ומתבסס על נתוני העסקים במשק ממאגרי דן אנד ברדסטריט וכן על הנתונים הפיננסים של הרשויות שמפורסמים על ידי משרד הפנים. הפרמטרים לפיהם נקבע הדירוג הינם שיעור עודף גרעון בתקציב הרגיל; שיעור גביית ארנונה; הדירוג הסוציו אקונומי של הרשות; מספר העסקים לכל 1,000 תושבים; ושיעור המענקים – ממשרד הפנים וממשרדי ממשלה אחרים – מסך התקציב הרגיל.

לפי הנתונים שפרסמה דן אנד ברדסטריט, לעיריית כפר סבא הכנסות בסך 821.1 מיליון שקלים. היא נמצאת בעודף של 0.3 אחוז בתקציב ושיעור גביית הארנונה שלה הוא 96 אחוזים. בכפר סבא, לפי הנתונים, 134 עסקים לכל 1,000 תושבים, ושיעור המענקים שהיא מקבלת ממשרדי הממשלה הם 5.4 אחוז מסך התקציב שלה. הדירוג הסוציואקונומי של העיר הוא 8, ויש בה לפי הנתונים 108,480 תושבים. עיריית כפר סבא דורגה גבוה יותר מרעננה שבמקום התשיעי ונמוך יותר מהרצליה שבמקום השני. ראשונה בדירוג היא עיריית ראש העין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי היא עוד תרד
    סער ראש עיר חלשששש
    שששש לא להעיר אותו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יודה תרגיע זה שהצלחת לייפות התוצאות לא הפכו אותן לפחות עגומות הגירעון רק עלה בתקופתך ולא צומצם הכיצד הריי שופצו קריית ספיר היכל התרבות ומבני העירייה השונים אם לא מכספי הלוואות ולווים שונים?? ועוד מאחז עיניים בציבור.. אתה לא מתבייש??

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ס.צ.
    20 ביולי 2019 at 16:37
    לצערינו העיר מוזנחת . הפכו את הרחובות לשוק כשהסוחרים תופסים את כל רוחב המדרכה ובקושי נשאר להולכי הרגל מקום ללכת .
    כל סוחר מפעיל מוזיקה אחרת בקולי קולות .והכל מתחת לאפה של העירה .
    לגבי תחזוקה אין על מה לדבר רחובות מלוכלכים אין פיקוח וגם אם מתלוננים הנושא לא מטופל באופן עיקבי. איש הישר בעניו יעשה החל מהסוחרים ופועלי הניקיון ועד הפיקוח.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפי עדלאידע סער לא עשה מספיק אירועים. כנראה שפרסי אופיר לא היו הספיקו כדי להביא לגירעון בסדר גודל של רעננה. עוד קצת, ונגיע לשאול – תנסה אולי לארח את משחקי המכביה?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר