הצתת חנות ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. צילום באדיבות משטרת ישראל

צפו: צעיר הצית חנות ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא

כתב אישום הוגש נגד הצעיר, תושב טייבה בן 24. מהחקירה התברר כי דקות לפני ההצתה ביקש חמישה שקלים מבעל מסעדה, רכש בהם דלק ואז ניגש להצית את החנות

פורסם בתאריך: 3.10.19 12:02

כתב אישום הוגש נגד תושב טייבה, בן 24, שנאשם שהצית חנות ריקה ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. כך מסרה המשטרה. בהודעת המשטרה נמסר כי ביום 15.9.19 התקבל במשטרת ישראל דיווח על שריפה בחנות, ושמבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עלה החשד כי מדובר בהצתה.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד הגיע למסעדה ברחוב דרך השרון בכפר סבא, שם ביקש תרומה כספית בתואנה כי אין לו כסף לשוב לביתו. בעל המסעדה נתן לו חמישה שקלים. בצאתו מהמסעדה, החשוד לקח בקבוק של ליטר וחצי וצעד ישירות לתחנת דלק סמוכה, שם רכש דלק בסכום של חמישה שקלים. בהמשך, גילו חוקרי המשטרה כי החשוד צעד במהירות בחזרה לרחוב טשרנחובסקי בכפר סבא, שפך דלק על חלון הראווה והצית את החנות. עוד התברר ממהלך החקירה כי החנות לא הייתה מאויישת בעת ההצתה, אך בחנויות הצמודות אליה היו אנשים שהיו חשופים לסכנה של ממש.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה, וביום 24.9.19 הוגש נגדו, על ידי הפרקליטות, כתב אישום בעבירת הצתה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר