יהודה בן חמו בהארכת מעצר. צילום:עזרא לוי
יהודה בן חמו בהארכת מעצר. צילום:עזרא לוי

במקום לחזור לבניין העירייה, בן חמו יגיע מחר לבית המשפט

תקופת ההרחקה של ראש העירייה היתה אמורה להסתיים מחר, אבל המלצת המשטרה בשבוע שעבר להגיש נגדו כתב אישום טרפה את הקלפים

פורסם בתאריך: 31.7.17 13:39

המשטרה מבקשת להאריך את התנאים המגבילים של ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, החשוד בקבלת שוחד. דיון בבקשת המשטרה יתקיים מחר בבית משפט השלום בראשון לציון.

מחר היתה אמורה להסתיים תקופת הרחקתו של ראש עיריית כפר סבא מבניין העירייה. ביום חמישי הודיעה המשטרה על סיום החקירה וביסוס החשדות נגדו, והמליצה למעשה על הגשת כתב אישום. נכון לעכשיו לא ברור אילו תנאים המשטרה מבקשת, אך ככל הנראה, החלטת המשטרה להמליץ נגדו הגשת כתב אישום וההודעה על ביסוס החשדות נגדו אינם מאפשרים את חזרתו לבניין העירייה מחר.

נזכיר, כי ביום חמישי האחרון הודיעה המשטרה כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה כנגד ראש העיר בחשד לביצוע עבירות של שחיתות ציבורית. על פי החשד, ראש העיר פיתח מסלול אישי לקבלת תרומות בשווי מאות אלפי שקלים, אותם קיבל מאנשי עסקים תוך ניצול מעמדו והצגת מצג שווא לפיו התרומות מיועדות לרכישת מוצרי מזון לרווחתם של תושבי העיר, כאשר את התרומות העביר למקורביו ולשימושו האישי. בנוסף, הודיעה המשטרה, כי על פי החשד, ראש העיר פעל בניגוד עניינים כאשר בהיותו ראש עיר ויו"ר ועדת התכנון והבנייה פעל לקידום ענייניו של אחד ממקורביו. המשטרה הודיעה כי התגבשה התשתית לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתחום טוהר המידות, גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות מרמה והפרת אמונים. התיק הועבר לפרקליטות.

מחר היה אמור בן חמו לחזור לבנייני העירייה, לאחר ששופט בית המשפט המחוזי ברמלה, עמי קובו, דחה בשבוע שעבר את הערר שהגיש על החלטת בית משפט השלום להאריך את תקופת הרחקתו מהעירייה עד ל-1 באוגוסט והותיר את החלטת בית משפט השלום על כנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר