שי רוט, ניר גלזר ושמחה ולאה גולדין עם הכרזה. צילום חמי גולדין

היכנסו לקישור והדפיסו: כרזה עם ציור של הדר גולדין ז"ל הודפסה לקישוט סוכות ברחבי הארץ

את הפרויקט יזמו בבית הספר המדעי תורני אמי"ת כפר בתיה ברעננה, בו למד גולדין. שמחה גולדין: "הפרויקט הוא עזרה חשובה במערכה על השבת סגן הדר גולדין לקבר ישראל"

פורסם בתאריך: 16.10.19 14:15

לכבוד סוכות הדפיסו ברשת החינוך אמי"ת עשרות אלפי כרזות לקישוט סוכות ברחבי הארץ עם ציור שהכין הדר גולדין, שנהרג במבצע צוק איתן וגופתו טרם הושבה לישראל. גולדין, בוגר בית הספר המדעי תורני אמי"ת כפר בתיה ברעננה ותושב כפר סבא, צייר באחד מציוריו יונת שלום לבנה פורסת כנפיים, ואת הציור הזה החליטו באמי"ת להפוך לכרזה לחג סוכות בצירוף הכיתוב – "ופרוש עלינו סוכת שלומך".

כדי להוריד את הכרזה ולהדפיסה היכנסו כאן

שי רוט וניר גלזר, תלמידי כיתה י"ב באמי"ת המדעי תורני כפר בתיה, הגיעו למשפחת גולדין בערב חג סוכות והעניקו להם את הכרזה לתלייה בסוכתם. התלמידים סיפרו להוריו של הדר, שמחה ולאה גולדין, על המורשת של הדר הממשיכה בבית החינוך שבו למד ועל תמיכת תלמידי אמי"ת במאבק להשבת גופתו מעזה. הוריו קיבלו בהתרגשות את הכרזה והודו לתלמידים ולרשת אמי"ת על התמיכה. שמחה גולדין שלח את ברכתו לתלמידים ולמחנכים: "הפרויקט שלכם להביא את הדר דרך הציור היפה שצייר לאלפי בתי ישראל בימי החגים הללו היא עזרה חשובה במערכה על השבת סגן הדר גולדין לקבר ישראל".

"את הציור היפה הזה של הדר נתלה בסוכה כתזכורת כפולה ותפילה", אמר איתמר חייקין, מחנכו ומנהלו של גולדין בבית הספר המדעי תורני אמי"ת כפר בתיה, "תזכורת לתפקידה של הסוכה כסוכת שלום שבתוכנו. סוכה העושה אותנו מאוגדים יחד על שלל המינים, הצבעים והדעות. תזכורת, שטרם השלמנו את המשימה. הדר ואורון שנפלו על הגנת ארצנו, עדיין מוחזקים בעזה ולא הובאו לקבר ישראל. להדר הי"ד היתה יכולת יוצאת דופן לקרב ולחבר בין אנשים שונים ומגוונים. שילוב של שמחת חיים, מאור פנים, ענווה, דיבור בגובה הלב, כל אלו שברו מחיצות ויצרו חיבורים עדינים. דווקא בימים אלו, נביא מ'פרי עץ הדר' שלו לסוכה, עץ שנגדע באיבו".

הדר גולדין ז"ל

הדר גולדין ז"ל

מנהל אמי"ת מדעי כפר בתיה, שגיא רוזנבאום, אמר: "אנו רואים בהעלאת המודעות לסיפורו של הדר משימה לאומית ומחויבות של כולנו לחייל שיצא בשמנו לקרב".

מנכ"ל רשת אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, אמר: "זו חובה מוסרית לזכור את בוגרנו הדר הי"ד, לחזק את המשפחה ולהזכיר כי יש לעם ישראל שני חיילים שעדיין לא שבו מהמלחמה. מבחינתנו זהו שיעור בחינוך לערבות הדדית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר