צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתכננים שיפוץ בבניין המשותף? לחברה הכלכלית יש מיזם שיחסוך לכם הרבה כאבי ראש

החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא מציעה לוועדי בתים משותפים שירות חדש, "ועד אקספרס", שמבוסס על מאגר בעלי מקצוע של החברה ושיהיה פתוח מעכשיו גם לתושבים

פורסם בתאריך: 27.10.19 13:12

החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא מציעה לתושבי העיר שירות חדש, הנקרא "ועד אקספרס", במסגרתו מציעה החברה מגוון שירותים בנושאי תחזוקה ובינוי לוועדי בניינים משותפים.

המיזם, שיחל לפעול בימים הקרובים, מבוסס על מאגר של אנשי מקצוע המבצעים עבור החברה הכלכלית עשרות פרויקטים בשנה ברחבי העיר. כעת יהיה המאגר פתוח גם בפני התושבים, שיוכלו להזמין את בעלי המקצוע הרשומים בו כדי לבצע עבודות פרטיות. ועדי בתים שיהיו מעוניינים להשתמש בשירות החדש יוכלו ליצור קשר עם החברה הכלכלית, כשיחד עם איש המקצוע הדרוש יגיע למקום גם נציג של החברה הכלכלית וייתן אומדן של עלות העבודה. התשלום יתבצע ישירות לחברה הכלכלית, שגם מציעה פריסת תשלומים ופיקוח על כל שלבי העבודה.

"המיזם פונה לכל המעוניינים ב'עבודות קטנות', כחלק משדרוג בניין המגורים המשותף, עם או בלי ועד בית, בין היתר שיפוץ ריצופים, גינון החצר המשותפת, שיפור נראות הלובי, שיפוץ תיבות הדואר, ביצוע תיקונים שונים, עבודות ביוב וניקוז, פינוי פסולת, הנגשה ועד לשיפוץ חזיתות כולל", מסרה העירייה, "באמצעות המיזם, מאפשרת החברה הכלכלית לתושבי העיר לקבל שירותי פיקוח מקצועי מהניסיון הרב שהצטבר במהלך השנים ובעבודה מול גורמי מקצוע, שבדרך כלל אינם עובדים מול השוק הפרטי או מבצעים 'עבודות קטנות'".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר