רפי סער, עליזה זיידלר גרנות. צילום ראובן קפונצקי, באדיבות עיריית כפר סבא

הדר לביא בשאילתה לסער: "האם נכון שהועסקת בעבר על ידי המהנדסת?"

באופוזיציה קושרים בין הגשת השאילתה להודעה על ביטול ישיבת המועצה, שבה היו אמורים לדון בשאילתה. בהמשך חזרה בה העירייה מהביטול. תגובת העירייה: "השאילתה תיענה בישיבת מועצת העיר"

פורסם בתאריך: 29.10.19 09:24

חברת המועצה מהאופוזיציה במועצת העיר, הדר לביא, ראש סיעת "כפר סבא מתקדמת", שלחה שאילתה לקראת ישיבת מועצת העיר שתתקיים בשבוע הבא (6.11), הנוגעת ישירות לראש העירייה רפי סער, תחת הכותרת "העסקת ראש העיר כפרילנסר על-ידי מהנדסת העיר הנוכחית". מדובר בשאילתה שמייחסת לכאורה לראש העיר, גם אם לא תוך כדי קביעת עובדה, חוסר תום לב בכך שלא הצהיר על ניגוד עניינים עם העסקתה של מהנדסת העיר עליזה זיידלר-גרנות לפני מספר חודשים.

לביא וחבריה תוהים בפניה ישירה לראש העיר: "האם נכון שהועסקת במשך מספר שנים כיועץ חיצוני לעיריית רמת גן על-ידי מהנדסת העיר דאז? בעוד אין ספק שמהנדסת העיר הנוכחית עברה מכרז לתפקידה, אם הועסקת על-ידה הרי שהיה צריך להצהיר זאת בהצהרות ניגודי עניינים טרם המינוי". עוד הם שואלים: "האם היא העובד/ת היחידה מאגף ההנדסה בעיריית רמת גן שנקלטה בעיריית כפר סבא?" ו"האם בכוונתך להעסיק עוד ממעסיקיך הקודמים בעיריית רמת גן בעיריית כפר סבא?".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "השאילתה תיענה, כמקובל, במסגרת ישיבת מועצת העיר".

הדר לביא

הדר לביא

בתוך כך, שלח אתמול מנכ"ל העירייה איתי צחר הודעה לחברי המועצה על ביטול ישיבת המועצה, בהודעה לקונית ללא נימוק. בתגובה, שלח יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, חבר המועצה יוסי סדבון, מכתב חריף ליועץ המשפטי לעירייה, אלון בן זקן, וטען כי "לטעמנו ביטול הישיבה אינו בסמכות מנכ"ל העירייה וגם לא בסמכות ראש העיר, סמכות זאת נתונה למועצת העיר כאמור בסעיף 5 לתוספת השנייה לפקודת העיריות". היום בבוקר (שלישי) הודיעה העירייה כי הישיבה תתקיים כסדרה.

"אבקש להביע את מחאתנו והתנגדותנו להודעת הביטול אשר נשלחה שלוש שעות לפני המועד האחרון להגשת השאילתות, שהוכנו בעמל רב על ידי חברי האופוזיציה ושנשלחו במועד", כתב סדבון במכתב שהוגש על דעת כל שבעת חברי האופוזיציה. הוא הוסיף כי "סמיכות המועדים מנעה מאתנו להגיש שאילתות נוספות שתוכננו להישלח ביום ההודעה. הודעת הביטול מעלה את הרושם של רצון להימנע מלקיים דיון ומענה לשאילתות שהוגשו".

יוסי סדבון. צילום דניאלה קונטיני

יוסי סדבון. צילום דניאלה קונטיני

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סמבו

    ניגוד עיניינים,איפה היושרה והשקיפות??
    סער ממנה מקורבים ועושה מה שהוא רוצה,חוצפה,
    כל הכבוד להדר לוי, צריך לפתוח עיניים זו לא פעם ראשונה

  2. זיוה

    מספיק להציק בשאילתות
    ברור לכל שכל אלו השואלים והמחפשים עושים זאת
    לביתם מתוך מגמה להכשיר את הקרקע לבחירות הבאות
    רפי סער רק 9 חודדים בערך בתפקידו
    ובזמן הקצר זה הוא עשה ועושה רבות בעירינו
    ישר כוח רפי צרפתי מתנצלת היתכוונתי לסער

  3. לזיוה,

    רק תשעה חודשים רפי בתפקיד והוא מנסה למנות מקורבים שלו לתפקידים בכירים בלי קשר לכישורים שלהם, רק תשעה חודשים והעיר מלוכלכת כמו שלא הייתה שנים רבות, בלאגן במוסדות החינוך בעיר ועוד… על איזה הישגים את מדברת?? זה שבסקרים רוב תושבי כ"ס אוהבים את העיר , זה בזכותט שהוא רק 9 חודשים בתפקיד??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר