חלי סממה פדידה. צילום סטודיו חגית

פרסום ראשון | ממשרד התרבות לעיריית כפר סבא: הכירו את דוברת העירייה החדשה

דוברת משרד התרבות והספורט, חלי סממה-פדידה, תכנס לתפקיד ב-1 בדצמבר. בעבר שימשה יועצת התקשורת של אורלי לוי-אבקסיס, עיריית אילת ובית החולים הדסה

פורסם בתאריך: 11.11.19 09:40

חלי סממה-פדידה נבחרה לתפקיד דוברת עיריית כפר סבא החדשה ותיכנס לתפקידה ב-1 בדצמבר. סממה-פדידה משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כדוברת משרד התרבות והספורט תחת שרת התרבות והספורט מירי רגב, תפקיד אינטנסיבי שבמסגרתו היא אחראית על קשר שוטף עם מערכות התקשורת, עורכת סיורי כתבים ומפרסמת תגובות רשמיות.

סממה-פדידה נכנסה למשרד התרבות והספורט ביוני 2017. על פי אתר "אייס" סממה-פדידה (33) שימשה קודם לכן, ובמשך יותר מחמש שנים, דוברת ויועצת התקשורת של יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת וסגנית יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס. בנוסף, שימשה בעבר כיועצת תקשורת וניהלה משברים, בהם משבר ועד עובדי משרד החוץ, ועד עובדי אל על ומשבר שדה דב. כמו כן יעצה לעיריית אילת, בית החולים הדסה, האגודה לזכויות החולה ועוד.

נזכיר כי בסוף חודש יוני פרשה דוברת עיריית כפר סבא, ענת בלזברג, לאחר שלוש שנים בתפקיד. לאחר עזיבתה פורסם מכרז לתפקיד הדובר בו נכתב כי התפקיד יהיה בכפיפות למנכ"ל העירייה, בניגוד למצב שהיה עד אז שבו הדוברת הייתה כפופה לסמנכ"לית השירות וההסברה דאז, צאלה וקסמן גונן. מאז עזבה בלזברג את תפקידה נכנסה העיתונאית המקומית הוותיקה אירית גרימברג כסגנית וממלאת מקום זמנית במחלקת הדוברות של העירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח

    למחוק את הבלוף שנקרא "סמנכ"לית שירות והסברה" ולהחזיר הסמכויות המלאות לתפקיד שהותאמו במיוחד לצאלה!! נכון שתחום השירות חשוב אך הוא נכלל במילא בתפקיד. תחום ההסברה כלל לא קשור לתפקיד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר