עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

הלחץ עבד: בוטלה השביתה ברשויות המקומיות

הלימודים בכל מוסדות החינוך יתקיימו מחר כרגיל. יו"ר מרכז השלטון המקומי: "התקציבים שהשגנו מנעו את קריסת הרשויות"

פורסם בתאריך: 6.11.19 10:01

השביתה המתוכננת ברשויות המקומיות מחר בוטלה לאחר הסכמת הממשלה לדרישות של השלטון המקומי . בהודעה של מרכז השלטון המקומי נמסר כי המדינה הסכימה להעביר את כלל התקציבים הנדרשים לשירותי החינוך, רווחה, בניית מוסדות חינוך, מענקי סיוע לרשויות מוחלשות ועוד.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות: "התקציבים שהשגנו מנעו את קריסת הרשויות ויאפשרו לרשויות מהפריפריה, המגזר הערבי והצפון לתת לתושבים שלהם את השירותים הטובים ביותר. אני מודה ומעריך את כל ראשי הרשויות שהיו שותפים למאבק החשוב ופעלו למען כלל תושבי מדינת ישראל".

עוד נמסר כי "הדרישות של ראשי הרשויות המקומיות שכללו תוספת של מיליונים לבינוי מוסדות חינוך, הגדלת תקציבים ל- 190 רשויות עבור מתן שירותים בסיסיים, מתן תקצוב לתכנית מיגון הצפון להבטחת ביטחון תושבי הצפון, סבסוד התכנית חוג לכל ילד ביישובי הצפון וגיבוש תכנית חומש לסיוע למגזר הערבי, הדרוזי והבדואי נענו במלואן ע"י משרד הממשלה ובתיווך מנכ"ל משרד ראש הממשלה. לאור הישגים אלו, מודיעות הרשויות המקומיות כי השביתה שתוכננה למחר מבוטלת והשירותים העירוניים ינתנו כרגיל לרבות במוסדות החינוך, הסעות שירותי הרווחה ועוד".

קודם להודעה, נערכה העירייה לשביתה והודיעה כי תשבית את השירותים במערכת החינוך ועובדי המינהל באגף החינוך, בהם מזכירות, שרתים, אבות בית, סייעות, לבורנטיות, ספרניות, עובדי ניקיון ואחזקה, קב"סים, ואת קבלת הקהל בכל יחידות ומשרדי העירייה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר