עיינה גולן ובתה ליאור חודיר

האמא פנתה להמונים כדי לממן את הבת מצווה של בתה: "אעשה הכל כדי לשמח את הבת שלי"

האם, עיינה גולן, מדריכת הכנה ללידה ותומכת לידה, מציעה תמורה לתורמים: "אני רוצה להחזיר לתורמים משהו שהוא שווה ערך לכסף"

פורסם בתאריך: 8.11.19 08:15

תושבת כפר סבא ליאור חודיר, בת 12, ואמה עיינה גולן, פתחו אתמול (רביעי) עמוד מימון המונים בבקשה לעזור להן לקיים את מסיבת בת המצווה של ליאור. האם עיינה, שלה בן נוסף, עידו בן ה-10, היא גרושה מזה שבע שנים ועובדת בשלוש עבודות במקביל. היא אמנם מצליחה לחסוך מעט כסף בצד, אבל לדבריה לא העריכה נכון את הזמן שייקח לה לחסוך עבור האירוע וקשה היה לה לחשוב שהילדה לא תחגוג את בת המצווה בחיק המשפחה. לכן, היא מבקשת לגייס 18 אלף שקלים עבור האירוע.

* לכניסה לעמוד הקליקו כאן.

"יהיו באירוע, שנקיים במסעדה בעיר, קרובי משפחה מדרגה ראשונה, ארבע חברות שלה מהכיתה ועוד קומץ של חברים. אנחנו לא נקיים אירוע לחברים כי ממילא עושים גם בת מצווה שנתית לכל השכבה במאי. העליתי את הדף באתר, שנקרא 'גיב בק', כי אני רוצה להחזיר בחזרה לתורמים משהו שהוא שווה ערך לכסף. אני מדריכת הכנה ללידה ותומכת לידה, מעבר לשתי המשרות השכירות שאני מחזיקה בהן – מנהלת חנות בסטימצקי ועובדת בחברת קישורית שנותנת מענה לעסקים. אני לא מהמתמסכנות. אני בן אדם עובד שפשוט נתקע, ואעשה הכל כדי לשמח את הבת שלי שהיא הדבר הכי חשוב לי בעולם".

בעמוד הפרויקט כתבה עיינה: "כשתבחרו להצטרף אלינו להפקה, תרחיבו לנו את הלב⁩, תרגשו אותנו, תשמחו אותנו, תגרמו לנו לאושר עצום, וכן, בכנות זו תהייה הפתעה ענקית לגלות שאנחנו לא סתם אופטימיות חסרות תקנה ושיש אנשים שם בחוץ שבחרו לשמח מאוד ולהעניק בת מצווה צנועה אך מכובדת לילדה באמת מדהימה".

ספרי על ליאור.

"אני אמנם לא אובייקטיבית, אבל זכיתי בבת שאני מאחלת לכל אמא להחליק לאימהות עם הילדים שלה כמו שאני החלקתי. כשהיא הייתה תינוקת היה לי לא נעים להגיב כששאלו אותי אם אני ישנה בלילה. היא מלאת שמחת חיים, מעסיקה את עצמה, מאוד פקחית נבונה, בעלת קסם אישי שממיס כל אחד. כשהייתה בגן חובה הגננת אמרה שהיא צריכה לזכור שהיא מדברת עם בת חמש כי היא מאוד בוגרת לגילה. היא נחשבת לתלמידה מצטיינת ונמצאת בתוכנית מצטיינים של מרכז ישי כבר שנה רביעית. אין לי איך להסביר לך כמה היא חכמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר