הסעות חיילים. צילום אילוסטרציה גיל אליהו

"היה קצת בלגן": הביקוש להסעות החיילים בכפר סבא היה מעבר למצופה

החיילים מכפר סבא ומיישובים סמוכים עטו ביום ראשון בבוקר על שני האוטובוסים שהקצה משרד הביטחון למשרתים בבסיסי הדרום. בסוף הזמינו אוטובוס שלישי. מחזיק תיק התחבורה מתכוון לפנות לערים השכנות

פורסם בתאריך: 11.11.19 14:34

הסעות "חליף רכבת" מכפר סבא לעיר הבה"דים חודשו אתמול (ראשון) לאחר שבוטלו לפני כשנה, ואולם לא בלי בעיות.

לאור תלונות החיילים שנאלצים לנסוע בתחבורה ציבורית העמוסה ממילא בימי ראשון ומאחרים לבסיסים בבוקר, עמל מחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין בשנה האחרונה מול משרד הביטחון כדי להסדיר את הנושא. ביום ראשון בבוקר עמדו שני אוטובוסים שנשכרו בעבור כך בתחנה המרכזית, אולם גם בעירייה וגם במשרד הביטחון לא צפו את הביקוש הרב ונאלצו להזמין אוטובוס נוסף, שלישי. בעירייה אומרים כי לתחנה הגיעו גם חיילים שאינם תושבי כפר סבא. "היה קצת בלגן", נמסר לצומת השרון.

בנוסף, חיילים אחרים טענו כי לא מצאו את ההסעות. "אשתי הקפיצה את בני החייל לתחנה המרכזית אבל בשעה האמורה אבל לא מצאה את האוטובוס", אומר תושב העיר. "היא חיפשה וחיפשה ולא מצאה ובסוף נאלצה להקפיץ אותו לג'וליס. בשנה שעברה זה היה ברכבת וזה היה מאוד נוח. זה היה מקום גדול ואם פיפסת את ההסעה הכי הרבה עלית לרכבת. באוטובוסים זה הרבה פחות נוח".

מחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין בתגובה: "בשל חידוש השירות בכפר סבא וחוסר בשירות דומה בערים מסביב, הגיעו חיילים רבים שאינם תושבי כפר סבא להסעות. אנחנו בקשר עם משרד הביטחון ותגברנו כבר הבוקר את השירות באוטובוס נוסף. אנחנו עובדים כדי לתגבר אותו אף יותר בשבוע הבא. במקביל נפעל מול הערים השכנות על מנת שיהיה שירות דומה גם אצלהן ובכך יימנע עומס על השירות שנועד למען החיילים תושבי כפר סבא".

באשר לחיילים אשר לא מצאו את מיקום ההסעה אמר: "על אוטובוס היה כתוב שמדובר בהסעות לדרום. אלו היו האוטובוסים הפרטיים היחידים במתחם ובסמוך היו הרבה מאוד חיילים, מי שהגיע לתחנה המרכזית אמור היה לראות אותם. בעקבות הדיווח על קושי במציאת האוטובוסים, נוסיף שילוט מתאים".

ממשרד הביטחון, שמפעיל את ההסעות בשיתוף עם עיריית כפר סבא, נמסר: "אתמול (יום ראשון) החל פיילוט משותף לעיריית כפר סבא למשרד הביטחון ולצה"ל, להסעת חיילים מהתחנה המרכזית ישירות לקרית ההדרכה. במסגרת הפיילוט הוזמנו שני אוטובוסים על פי דרישת העירייה לשעות 7:00 ו-7:30. לאור הביקוש הגבוה מהצפוי הוזמן אוטובוס נוסף במיידי, שהגיע בשעה 8:30 ויצא לדרך. לאור לקחי הפיילוט, בשבוע הבא יוגדל מספר האוטובוסים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר