אירית ואשר שחר. צילום עזרא לוי
אירית ואשר שחר. צילום עזרא לוי

ההורים השכולים מבקשים: עיזרו לנו למצוא את הטלפון עם התמונות של עמרי

אשר שחר איבד את הטלפון הנייד, ובו תמונות וסרטונים של בנו. "מי שמצא את הטלפון אני קוראת לו שירחם ויחזיר", אומרת האם אירית

פורסם בתאריך: 13.11.19 15:56

תושבי כפר סבא אירית ואשר שחר מבקשים את עזרת הציבור במציאת הטלפון של אשר שאבד. בטלפון שמורים בין השאר תמונות והתכתבויות הקשורות לבנם עמרי ז"ל, שנפל בעת שירותו הצבאי.

"גנבו לאשר היום את הטלפון", כתבה אירית בעמוד הפייסבוק שלה. "הוא נפל בקרבת הבית, כשהתקשרנו הייתה שיחה ממתינה ואחר כך כבר לא ענו. מעבר לעוגמת הנפש הרגילה, כשאובד טלפון, להורה שכול, זה אובדן זכרונות יקר. אז אם מישהו יכול לעזור בעצה מה עושים במצב כזה, או רק לשתף שיגיע למישהו שיפעיל לו את המצפון ויחזיר את הטלפון נודה".

"אשר יצא הבוקר עם הנכדה והבת לרופא וכנראה נפל לו הטלפון בדרך מהבית שלנו לאזור התעשייה", מספרת אירית לצומת השרון. "בהתחלה התקשרנו והייתה שיחה ממתינה. אחר כך כבר לא ענו לנו. עכשיו הוא מצא סים ישן והפעיל את הטלפון שלו. אבל אנחנו מאוד מקווים שיחזירו לנו אותו".

מה היה בטלפון?

"היו שם כל מיני תמונות שהוא העביר מפעם לפעם כשרכש טלפון חדש. אנחנו לא מבינים בזה, אבל יכול להיות שחלק מגובים ויכול להיות שחלק לא. חוץ מזה היו שם כל מיני דברים שכתבו לו על עמרי, הודעות ודברים שלא תמיד אפשר לשחזר. בנוסף אשר הוא היחיד שהיה מצלם במשפחה. מי שמצא את הטלפון אני קוראת לו שירחם ויחזיר, אני מוכנה לתת לו כסף, מה שהוא רוצה – רק שיחזיר. זה פשוט נורא מצער".

אשר: "היו לי שם תמונות וסרטונים בלי סוף שלי, של הילד ושל המשפחה והחתונה. אני לא יודע אם זה שמור בגוגל או בשרת. אני לא בקיא בתחום. הרבה דברים נשמרו שם. זה טלפון עם זיכרון גדול, כמעט 320 ג'יגה. כל מה שאנחנו מבקשים הוא שהמוצא הישר יחזיר לנו אותו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר