שרון פז, מנכ"לית החברה לתרבות ופנאי ומנהלת אגף התרבות בכפר סבא
שרון פז, מנכ"לית החברה לתרבות ופנאי ומנהלת אגף התרבות בכפר סבא

הכירו את האחראית החדשה על כל הצהרונים והחוגים בכפר סבא

שרון פז נבחרה לתפקיד מנכ"לית החברה העירונית לתרבות ופנאי. "זכיתי להצטרף לצוות ניהולי של עיר מדהימה", אמרה

פורסם בתאריך: 19.11.19 18:42

דירקטוריון החברה העירונית לתרבות ופנאי בכפר סבא אישר את מינויה של שרון פז לתפקיד מנכ"לית החברה. כך מסרה העירייה. פז תחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא של החברה, יאיר משיח.

החברה העירונית אמונה על קידוםפסטיבלים ,אירועי תרבות ומופעי בידור או מוזיקה בעיר, חוגים ופעילויות תרבות הפנאי, הפעלת הקונסרבטוריון העירוני וניהול וניהול הצהרונים והקייטנות בעיר.

פז שימשה עד לאחרונה בתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח גני תקווה. בנוסף, כיהנה כסמנכ"לית מכירות שירות ותפעול ברשת בורגר ראנץ' בע"מ ומנכ"לית סטודיו C. היא בת 53, אם לשלושה, בעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בריטיש קולומביה בקנדה ותואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. היא בוגרת קורס מנכ"לים ודירקטורים של החברות העירוניות מאוניברסיטת בר אילן של המרכז השלטון המקומי.

פז: "שמחתי מאוד על בחירתי לתפקיד מנכ"לית החברה לתרבות הפנאי כפר סבא, זכיתי להצטרף לצוות ניהולי של עיר מדהימה. אני רוצה להודות לראש העיר ולדירקטריון החברה על הבעת האמון בי, אני בטוחה כי יחד נוכל להוביל את תחום תרבות הפנאי בעיר כפר סבא להמשך של תנופת עשיה, פיתוח והגעה לפסגות חדשות למען כל תושבות ותושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר