האופניים של איחוד הצלה שנגנבו. צילום איחוד הצלה

מי ראה? אופני האמבולנס נגנבו, ואיתם ציוד מציל חיים בסך אלפי שקלים

האופניים החשמליים נגנבו ככל הנראה בלילה שבין שלישי לרביעי מהבית המשותף ברחוב המייסדים שבו גרה המתנדבת. יו"ר הסניף בשרון: "אני מבקש מאוד שיחזירו לנו את הציוד, גם באופן אנונימי"

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:11

אופניים חשמליים השייכים ל"איחוד הצלה" וציוד רפואי, בשווי מוערך של כ-15 אלף שקלים, נגנבו אתמול מרחוב המייסדים 10 בכפר סבא. מדובר באופניים השייכים לאחת המתנדבות במערך "איחוד הצלה", זוג אחד מתוך שניים הקיימים בעיר ונכנסו לאחרונה לפעילות. למערך גם 15 "אופנולנסים" – אופנועים המצוידים כאמבולנס.

"האופניים זה בדיוק כמו 'אופנולנס', עם צ'קלקה, והם מצויידים באופן מלא", אומר ראש סניף כפר סבא, הוד השרון והסביבה באיחוד הצלה, ניצן רייך. "באופניים החדשים יש גם ג'י.פי.אס, ולצערי בזה לא היה. זה קרה בין יום שלישי בערב לרביעי בצהריים, המתנדבת לא בטוחה".

לדבריו, האופניים עמדו בכניסה לבית המשותף. "האופניים היו קשורים לעצמם. אנחנו לא נועלים את הרכבים משום שאנחנו מוקפצים כל שניה. אבל אנחנו כן קושרים אותם לעמודים בלילה על פי הנוהל ומקווים שלא יגנבו. באופניים יש כל מה שיש באמבולנס לבן חוץ מאלונקה וקרש גב. הכל נמצא בתיקים, אביזרים מכל הסוגים ומכשירים מוקטנים כמו בלון חמצן. למזלנו הדיפברילטור היה אצל המתנדבת כי אחרת היה מדובר בהפסד של עוד חמשת אלפים שקלים".

מה גנב יכול לעשות עם אופניים ממותגות כאלה?

"לצערנו זה קורה ברחבי הארץ, אנחנו שומעים על מקרים כאלה ואחרים. לפעמים מוצאים את האופניים מפורקים בזכות הפרסום במדיה. הגשנו תלונה במשטרה והם אמרו שהם יחפשו את האופניים. נישאר אופטימיים. כל הכוננים המתנדבים שלנו יצאו לחיפושים".

מה יש לך לומר לגנב?

"אני לא יודע, שיחזיר אפילו באופן אנונימי. שיניח את האופניים איפשהו במרכז העיר ואנשים ימצאו וידווחו לנו. רק שלא יזרקו את זה בשדות או בפרדסים והם יעלמו לעד. אפשרות אחרת, שזה מועבר לרשות הפלסטינית. יש שם שוק לאופניים כאלה ולתיקים האלה. אני מבקש מאוד שיחזירו לנו את הציוד הזה כי הוא מציל חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר