יוכי בן חמו תורתי
יוכי בן חמו תורתי

אחותו של בן חמו תעניק ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות לנשות העיר

היוזמה היא גם של עורכת הדין איריס אלקבץ. השתיים מתמחות בדיני משפחה וירושה, והן אלה שיספקו את השירות לתושבות

פורסם בתאריך: 3.8.17 12:17

מועצת נשים בעיריית כפר סבא תעניק ייעוץ משפטי ראשון ללא עלות לנשות העיר, כך הודיעה העירייה. מדובר ביוזמה של עו"ד איריס אלקבץ ועו"ד יוכי בן חמו תורתי, המתמחות בדיני משפחה וירושה, והן אלה שתספקנה את השירות לתושבות.

מהעירייה נמסר כי השירות חודש על רקע הפסיקה התקדימית של בית המשפט העליון מהחודש האחרון, לפיה הורים גרושים לילדים בגילאי 15-6 מחויבים שניהם באופן שוויוני במזונות ילדיהם, אך יינתן ייעוץ משפטי במגוון נושאים נוספים. השירות כולל פגישה עם עורכת דין מוסמכת שתסייע לפונה בשלבים הראשונים, והפונה תקבל חוות דעת מקצועית על דרכי ההתמודדויות האפשריות. כל מקרה ייבחן לזכאות לקבלת סיוע משפטי ממשרד המשפטים ללא עלות.

עו"ד איריס אלקבץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

עו"ד איריס אלקבץ. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

עו"ד איריס אלקבץ, מיוזמות הפרויקט, "במהלך שנות ניסיוני המקצועי נוכחתי כי היכולת לזהות חוזקות וחולשות בעניין שבפניי, בשילוב עם ההבחנה בין עיקר לטפל ובחירת הטענות החזקות ביותר עבור הלקוחות, יש בהם כדי להשפיע רבות על התוצאה הסופית והרצויה של העניין שבפני. במהלך שנותיי אלו, נוכחתי שהיד המלווה ברגעים הקריטיים הללו, תוך מתן יעוץ נכון ומקצועי ותמיכה בלקוח, הובילה אותי למסקנה כי על כל עו"ד חלה החובה לתרום לקהילה מכישרונו ניסיונו וזמנו האישי".

עו"ד יוכי בן חמו תורתי, היוזמת השנייה של הפרויקט, ואחותו של ראש העירייה יהודה בן חמו, אמרה: "הפרויקט הזה מאפשר לי להביא, בהתנדבות, מעבר ליכולות וההישגים המקצועיים בתחום דיני המשפחה, גם את משנתי הסדורה: אהבת האדם, היכולת להקשיב, להכיל, לכוון ולהאיר דרך חדשה גם כשנדמה שהכול צבוע שחור ואין דרך חזרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר