צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

האם זה הסוף של שירותי טיפת חלב לחברי מכבי במרכז העיר?

במכתב ששלחה חברת המועצה הדר לביא למנכ"ל קופת החולים, היא קובלת על הכוונה לספק את השירות רק בשכונה הירוקה. מכבי: "יש שביעות רצון גבוהה מאוד מהשירותים שמקבלים חברי הקופה"

פורסם בתאריך: 21.11.19 17:49

תושבים במרכז כפר סבא קובלים על הכוונה לבטל את שירותי טיפת חלב לחברי קופת חולים מכבי במרכז העיר. נציין, כי לפני שלוש שנים כבר הייתה כוונה כזו, ומרפאת טיפת חלב של מכבי עברה לשכונה הירוקה, אך בעקבות לחץ ציבורי השירותים לחברי מכבי במרכז העיר המשיכו להיות מסופקים באמצעות סניף קופת חולים מאוחדת.

חברת מועצת העיר מהאופוזיציה, הדר לביא, מי שהייתה בעבר יו"ר ועד מרכז העיר ויחד עם תושבים ובשיתוף העירייה כבר הצליחה לגרום למכבי לחזור בהם, כתבה הבוקר למנכ"ל קופת החולים מכבי, רן סער, מכתב חריף. במכתב, שנשלח עם העתק לראש העירייה רפי סער, היא מבקשת את התערבותו הדחופה כדי שלא לחסוך את השירות במרחק הליכה מאלפי הלקוחות המתגוררים באזור.

"לפני כשלוש שנים, במעורבותך, נמנעה הפסקת שירותי 'טיפת חלב' ללקוחותיכם תושבי מרכז העיר בכפר-סבא, המונים כ-35,000 איש לערך", כתבה. "הכוונה הראשונית לביטול השירותים הייתה עקב הקמת המרכז שהוקם בשכונה הירוקה במערב העיר, מרכז משמעותי בעיר שנותן שירות רב ומשמעותי לתושבינו. שירותי 'טיפת חלב' ניתנו עד פתיחת המרכז, ובהתערבותך, גם לאחריו, באמצעות שירותי קופת חולים 'מאוחדת'. לצערי, בשבועות האחרונות נודע לנו על הכוונה לבטל שוב שירותים אלו".

הדר לביא

הדר לביא

לדבריה ביטול השירות מאלץ אלפי משפחות לעשות דרכן עם תינוק רך ברכב או בתחבורה ציבורית ולא ברגל. "בעיר בסדר גודל של כפר-סבא, המונה 110,000 איש לערך, אין מדובר בבחירה סבירה. שירות חיוני, בוודאי בתחום הבריאות, צריך להינתן במרכז עיר ולא רק בקצותיה", היא מסבירה. "כפי שהסכמנו בעבר, שירותי טיפת חלב הם שירותי בריאות בסיסיים וחיוניים, הניתנים לתושבים בשלב לא פשוט בחייהם. הפניית אלפי המשפחות הנזקקות בכל רגע נתון לשירותים אלו לקצה העיר, אינו אילוץ סביר".

אלה, תושבת מרכז העיר מספרת כי כשהיא עברה לכפר סבא לפני כשלוש שנים נאמר לה שהאפשרות היחידה שלה לטיפת חלב היא בשכונה הירוקה, והיא נאלצה לנסוע לירוקה עם התינוקת שלה לקבל שירותים בשכונה המרוחקת. לכן עזבה את מכבי לקופה אחרת. "הייתי צריכה להוציא את בעלי מהעבודה בכל פעם כדי לקחת אותנו", היא מספרת. "זה לא היה אפשרי ולכן הפסקת את זה".

תגובת מכבי: "חברי מכבי מקבלים שירותי טיפת חלב בכפר סבא הירוקה מזה חמש שנים. לטיפת החלב של מאוחדת, אין ביקוש. חברי מכבי מביעים שביעות רצון גבוהה מאוד מהשירותים שהם מקבלים בטיפת החלב של מכבי. אנו מזמינים את המטופלת לבקר בטיפת החלב של מכבי ולהינות ממגוון השירותים הניתנים שם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חדשה כאן

    תושבת מרכז העיר, וכשביקשתי טיפת חלב ממכבי הפנו אותי ישירות לירוקה. בכלל לא ידעתי שיש אפשרות במרכז העיר. כך מייצרים חוסר ביקוש למרכז העיר….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר