הדר גולדין ז"ל
הדר גולדין ז"ל

שמחה גולדין: "אנחנו מברכים על החלטתו של בנט, אבל הבטחות כבר שמענו לרוב"

שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין שנהרג במבצע צוק איתן ומוחזק בידי חמאס, הגיב על החלטתו של שר הביטחון לעצור שחרור גופות מחבלים

פורסם בתאריך: 28.11.19 12:10

"אנחנו מברכים על החלטתו של שר הביטחון, ועדיין אני אומר שעד שזה לא קורה זה לא קורה. הבטחות כבר שמענו לרוב, כעת אנחנו מצפים לביצוע. יש אופטימיות זהירה שאולי כעת לא יעשו שום מחוות הומניטריות ולא יוחזרו גופות מחבלים עד שלא ישובו חיילינו והדר", כך אומר שמחה גולדין, ששכל את בנו הדר המחוזק בידי חמאס, בעקבות הנחייתו של שר הביטחון נפתלי בנט מאתמול (רביעי) לעצור באופן מוחלט שחרור גופות מחבלים.

"דבריו של בנט מקובלים עלינו מאוד ואנחנו מברכים על ההחלטה של לעצור את שחרור גופות המחבלים, אבל אציין כי החלטה דומה כבר נעשתה בינואר 2017 על ידי הקבינט שהחליט כי לא משחררים גופות של חמאס ובכל זאת זה לא קרה, נקווה שכעת בנט יעמוד בדבריו ונזכה לראות את הדר". אומר גולדין, "החודש נפגשנו עם ראש הממשלה ודרשנו כי ינצלו את המתיחות בארץ לטובת השבת החיילים, כלומר שלא תהיה הפסקת אש עד שלא יוחזרו החיילים. לא ברור לי למה לעשות מחוות הומניטריות עד שלא מוחזרים חיילינו מעזה? נתניהו היה יכול בקלות לנצל את ההסלמה במצב ולהתנות את הפסקת האש בחזרת חיילנו".

זו לא הפגישה הראשונה שלכם עם ראש הממשלה.

"כל חצי שנה אנחנו נפגשים עם ביבי וזה לא מתקדם. הוא התחייב בפניינו שלא יהיו פרויקטים הומניטרים למען עזה עד שהדר יוחזר, והנה יש פרויקטים כאלה שהציבור אפילו לא מודע אליהם, ועדיין לא מחזירים את גופות החיילים. למשל הקמת בית חולים בעזה, הטבות הומניטריות כמו חשמל, התפלת מים, צריכים לעצור כל סיוע שיש לאלתר עד שהחיילים יוחזרו. אני דורש משר הביטחון שיעצור את כל הפרויקטים שמתקדמים כעת, כי הדר מוחזק שם חמש שנים וארבעה חודשים וכלום לא מתקדם, החלטתו של בנט מביאה מעט אופטימיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר