שכונת עלייה. צילום עזרא לוי
שכונת עלייה. צילום עזרא לוי

בחירות בשכונת עלייה? "את חננאל דיב יכול להדיח רק מלאך המוות"

תושבים בשיכון עלייה מנסים לארגן בחירות לוועד השכונה. היו"ר המכהן חננאל דיב: "אני לא רק יו"ר ועד שכונת עלייה אלא ראש עיריית עלייה"

פורסם בתאריך: 4.8.17 07:45

קבוצת תושבים בשכונת עלייה החליטה להתאגד כדי לקיים לפעול לקיום בחירות רשמיות לוועד השכונה. התושבים התארגנו אתמול (חמישי) בשני מוקדים בשכונה לאורך רחוב דוד רמז – בסטקיית סבינו ובמכולת ג'ומלי – ושם החתימו את תושבי השכונה על טפסים בהם הם הצהירו כי הם תומכים בקיום בחירות לוועד השכונה, ושהם תומכים בקבוצת התושבים להיות חברי הועד שיוזם את ארגון הבחירות.

שאלתי מדאוול, מי שעומד מאחורי היוזמה: "השכונה שלנו הרבה זמן מוזנחת ואין ועד רשמי. אנשים רוצים איכות חיים פה וביקשו שיקום ועד לשכונה. הבחירות יהיו בחירות דמוקרטיות וכל אחד יכול לבוא ולהגיש מועמדות. אני לא שייך כרגע ספיציפית לאף מתמודד פוליטי ואני מתרכז ברגע זה כל כולי בועד השכונה, ומה שיהיה בעתיד זה אלוהים גדול".

יאיר רביע

יאיר רביע

יאיר רדיע, שהיה בעבר בועד השכונה ומסייע לקבוצת התושבים בארגון הוועד היוזם, אומר כי הם מקווים להשיג מספיק חתימות של תושבי השכונה בעלי זכות בחירה, על מנת שהועד שיוזם את הבחירות יוכר כרשמי, כך שהבחירות שיארגן יוכרו כרשמיות. "לפני 15 שנים עזבתי את ועד השכונה, והיה ועד שכונה רציני והשכונה שגשגה. נבחר ועד חדש שחננאל דיב היה חבר בו והוא התפרק ומאז חננאל ממשיך לפעול לבד. במהלך הזמן נגרם נזק לשכונה והציבור בשכונה ראוי לייצוג הולם. אותה הקבוצה פנתה אלי וביקשה שאסייע להם, ואנחנו עושים דוכני החתמות להקמת הועד היוזם. נעבור בבתים בשכונה על מנת שהתושבים יתמכו במהלך של בחירות דמוקרטיות לועד השכונה. הועד היוזם הוא זמני, עד שנקבל את מספר החתימות הדרוש, ובעוד חודש נקיים בחירות".

חננאל דיב מחזיק בשלט בועדה המחוזית

חננאל דיב

חננאל דיב, יו"ר ועד השכונה, הגיב על היוזמה ואמר לצומת השרון: "90 אחוז מהתושבים בשכונה לא מוכנים לבחירות ולא יהיו בחירות. אנשים לא רצו לעשות בחירות ונתנו בי את האמון. היוזמים יכולים להמשיך ולהשתולל ולא יעזור להם כלום. אלו פעילים למען יובל לוי שרוצים כנראה לשמור על האינטרסים שלהם עכשיו כשעוד מעט הולכות להיות בחירות. הם יקבלו את הסטירה שלהם ולא תהיה היענות ותושבים לא יבואו אליהם. אני מגדיר את עצמי לא רק כיו"ר ועד שכונת עלייה אלא כראש עיריית עלייה, ואת חננאל דיב יכול להדיח רק מלאך המוות או השדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר